קבוצת לפידות עולה בקמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור החדש פרופסור עמוס רולידר

"קבוצת לפידות", יבואנית ומשווקת משמיד הכינים "ריזאלטס", משיקה תכשיר חדש בשם ריזאלטס STOP ! ועולה בקמפיין השקה באמצעות משרד הדיגיטל Blink Havas תחת המסר: "הורים- מעכשיו שמים סטופ גם לכינים!". הקמפיין יעלה ברשתות החברתיות, וביניהן קבוצות הפייסבוק "אבא פגום" ו"אימהות משקיעות" וכן בנקודות המכירה.
את הקמפיין יוביל פרופסור עמוס רולידר, שנבחר לראשונה כפרזנטור המותג. הקמפיין יכלול סדרת סרטונים הומוריסטיים ומשעשעים שנעשו בשיתוף פעולה עם קבוצות הפייסבוק הפופולאריות "אבא פגום" ו"אימהות משקיעות". בסרטונים ילמד פרופסור רולידר את ההורים להתמודד עם סיטואציות מורכבות הקשורות לגידול ילדים. למשל, סרטון בו מסביר פרופ' רולידר לסהר בן הרוש, מייסד קבוצת "אבא פגום" כיצד להתמודד עם בעיית ההתארגנות של הילדים בבוקר.
אילן לפידות מנכ"ל "קבוצת לפידות": " אנו גאים שמומחה לטיפול התנהגותי בעל שם עולמי כמו פרופסור עמוס רולידר הוא הפרזנטור החדש של המותג "ריזאלטס". כבר 10 שנים שאנחנו מקפידים להעניק להורים ולילדים בישראל ערך מוסף בכל הנוגע ליעילות ולחוויית השימוש במשפחת מוצרי ריזאלטס. אני משוכנע שהחיבור עם פרופסור רולידר יחד עם החדשנות המוצרית של ריזאלטס סטופ, יאפשרו לנו להעצים את הערך המוסף להורים ולילדים ולהביא את ריזאלטס לשיאים חדשים.
כתבות נוספות
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד
-
10/12/2020"החטיף עונה על צורך ממשי שעלה מצרכנים המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'חטיפית' הכייפית", אמרה גלית מילוא, מנהלת תחום חטיפים באסם נסטלה. קרא עוד
-
10/12/2020הקמפיין ישלב משפיענים מתחומי הבריאות, הקולינריה והספורט קרא עוד
-
26/11/2020אורית מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין אמרה היום: "רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחברת לאמנות הסופגניות של רולדין." קרא עוד
-
27/10/2020בשל הסגר וההגבלות הוחלט לקיים את צילומי הקמפיין החדש במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר קרא עוד
-
22/10/2020כבר בשעות הראשונות של המיזם קיבלו באירוקה עשרות רבות של פניות מאמנים לתת במה ליצירותיהם קרא עוד
-
18/10/2020Quik משיקים לראשונה בארץ קמפיין טלוויזיוני שהוא בעצם סרט אימה קצר קרא עוד
-
8/10/2020מחלקת הדיגיטל של גלאי החליטה לרכב על מגמת הוספת הכיתוב לתמונת הפרופיל שהחל בכיתוב המחאה "לך" קרא עוד
-
1/09/2020דבל'ה גליקמן שמככב בקמפיין לצד פרזנטור הבנק, דביר בנדק, ממשיך עם דמותו המיתולוגית של "שאול בעל חנות חמניות" קרא עוד