האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין דיגיטל לרגל יום הסרטן הבינלאומי

האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין דיגיטלי חדש ומרגש לרגל יום הסרטן הבינלאומי 2019 בנושא חשיבות ההשתתפות במחקרים קליניים עבור חולי הסרטן. עלויות המדיה וההפקה מומנו באדיבות חברת רוש ישראל. הקריאייטיב לקמפיין בוצע בהתנדבות על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO והוא כולל שני סרטונים מרגשים. בסרטון אחד הנקרא "מה אם" מופיע השחקן גל שור, בדמות של חולה סרטן המתמודד עם דילמה, האם להשתתף במחקר קליני. בסרטון השני הנקרא "תקווה" מועבר מסר אינפורמטיבי על היתרונות האפשריים בהשתתפות במחקרים קליניים עבור חולי הסרטן. שני הסרטונים מפנים אל מאגר המחקרים הקליניים של האגודה למלחמה בסרטן הנמצא באתר האגודה, המתעדכן על בסיס קבוע ומגובה במענה מקצועי מאויש 24 שעות ביממה והכל ללא תשלום.
מסקר דעת קהל שיזמה האגודה למלחמה בסרטן לאחרונה בנושא עלה הצורך בהגברת מודעות הציבור לחשיבות ההשתתפות במחקרים קליניים עבור חולי הסרטן בישראל. הסקר שיקף כי התפיסה לגבי התועלת של השתתפות במחקרים קליניים הינה אמביוולנטית. הסקר קבע כי לציבור הישראלי עירוב של רגשות חיוביים ושליליים בנושא. כמחצית מהמדגם חששו שהמשתתפים הינם "שפני הניסיונות" של החוקרים ואילו המחצית השנייה היו סבורים שעשויה להיות למשתתפים תועלת ממשית מהניסוי. הסקר נערך על ידי מכון המחקר IPSOS (איפסוס) בהשתתפות 508 נשים וגברים בגילאי 18 ומעלה, במדגם ארצי מייצג של האוכלוסייה בישראל במימון האגודה למלחמה בסרטן.
מחקרים קליניים חשובים לשיפור הטיפול לטובת כלל המטופלים בעתיד ומהווים סיכוי לשיפור מצבו של החולה המשתתף בניסוי והם תורמים ליד ע ולקידום המאבק במחלת הסרטן. אם שיטת הטיפול הנבדקת בניסוי תוכח כיעילה, היא עשויה להפוך לשיטת הטיפול המקובלת, שתוכל לעזור לחולים רבים. בשונה מהמקובל לחשוב, ברוב המחקרים העוסקים בטיפול בסרטן, המטופלים בדרך כלל, מקבלים טיפול חדש או טיפול קיים ולא פלצבו. יעילותם של רוב הטיפולים הנמצאים כיום בשימוש, הוכחה בעבר במסגרת ניסויים קליניים.
הקמפיין, שיעלה בערוצי הדיגיטל, בפייסבוק וביוטיוב, למשך מספר שבועות הופק בהתנדבות ובסיוע צוות נרחב.
על המלאה בגיתם - מנכ"לית משותפת: קרן בכר, סמנכ"ל קריאיטיב: שרון תאלס רפאל, קופירייטר: רון ליטני, ארטדיירקטורית: מיכל גור, סמנכ"לית הפקה: גלי שטרקמן, מפיקה: אפרת סולמי, סמנכ"ל לקוחות: יונתן רגב, סופרווייזרית: שרון דהן, תקציבאית: מאיה מושל, סמנכ"ל אסטרטגיה: גיא ויינגסט, פלנרית: שימי גרינפלד. חברת הפקה: סטודיו אופלנט.
קריינות בהתנדבות: גלי שטרקמן, גיא ברק ואסף חלפון, משחק בהתנדבות: גל שור.
ב אגודה למלחמה בסרטן: אחראית מדיה: מאיה פלדבלום, מנהל תחום דיגיטל: זיו דוכן, יחסי ציבור: נאוה עינבר.
כתבות נוספות
-
7/01/2021הקמפיין יופץ בחשיפה גלובלית ל- 337 משקי הבית הצופים ב- CNN קרא עוד
-
25/12/2020רוני שחם, סמנכ"ל שיווק ומכירות פרוקטר אנד גמבל בישראל: "לינוי אשרם היא גם מודל לחיקוי לנשים צעירות" קרא עוד
-
10/12/2020"החטיף עונה על צורך ממשי שעלה מצרכנים המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'חטיפית' הכייפית", אמרה גלית מילוא, מנהלת תחום חטיפים באסם נסטלה. קרא עוד
-
10/12/2020הקמפיין ישלב משפיענים מתחומי הבריאות, הקולינריה והספורט קרא עוד
-
26/11/2020אורית מנבר סמנכ"לית שיווק רולדין אמרה היום: "רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחברת לאמנות הסופגניות של רולדין." קרא עוד
-
27/10/2020בשל הסגר וההגבלות הוחלט לקיים את צילומי הקמפיין החדש במגדל בו מתגוררת אלחמיסטר קרא עוד
-
22/10/2020כבר בשעות הראשונות של המיזם קיבלו באירוקה עשרות רבות של פניות מאמנים לתת במה ליצירותיהם קרא עוד
-
18/10/2020Quik משיקים לראשונה בארץ קמפיין טלוויזיוני שהוא בעצם סרט אימה קצר קרא עוד
-
8/10/2020מחלקת הדיגיטל של גלאי החליטה לרכב על מגמת הוספת הכיתוב לתמונת הפרופיל שהחל בכיתוב המחאה "לך" קרא עוד
-
1/09/2020דבל'ה גליקמן שמככב בקמפיין לצד פרזנטור הבנק, דביר בנדק, ממשיך עם דמותו המיתולוגית של "שאול בעל חנות חמניות" קרא עוד