חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

כוכב הילדים יובל המבולבל יככב בקמפיין למותג דלתות חמדיה מבית חמדיה גרופ

הקמפיין עולה לאוויר בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח תחת הסלוגן: " דלתות אולטרה קוויט לבית שקט ורגוע"

צילום: ברודה קפלן (הגדל)

לרגל השקת סדרת הדלתות החדשה 'אולטרה קוויט פרו' של דלתות חמדיה, המבודדות רעשים, יוצא המותג בקמפיין בכיכובו של כוכב הילדים יובל המבולבל, בתקציב הנאמד בכחצי מיליון ₪.

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ברודה קפלן, תחת המסר : "דלתות אולטרה קוויט לבית שקט ורגוע" והוא יתוקשר בטלוזיה, ברדיו, בדיגיטל ובאולמות התצוגה של דלתות חמדיה.

בסרטונים שיעלו השבוע רואים זוג ישן שנת צהריים כאשר מנוחת הצהריים נקטעת עקב רעשים החודרים לתוך החדר שינה על ידי יובל המבולבל ששר, רוקד ועושה רעשים, עד שמבינים שהרעש מגיע מהדלת הפתוחה , כאשר הדלת נסגרת מקבלים שקט על ידי בידוד מלא מהרעש. מה שממחיש את איכות דלת החדר בטכנולוגיית אולטרה קוויט המבודדת רעשים של דלתות חמדיה.

מדובר, בדלתות לחדרי הבית: אולטרה קוויט פרו (ULTRA QUITE PRO ) המבודדות רעשים על בסיס טכנולוגיה פורצת דרך להפחתת רעשים, המיועדת לחדרי הבית, יחידות הורים, חדרי ילדים ומתבגרים, חדרי עבודה, קליניקות ומשרדים לקבלת שקט.


ענת פרץ דודי – סמנכ"לית השיווק בקבוצת חמדיה גרופ : "הקמפיין ישים דגש על הערכים הבולטים של המותג הדוגל בחדשנות: השקת טכנולוגיית האולטרה קוויט, הרשום כפטנט בלעדי לבידוד רעשים של חברת דלתות חמדיה." לדבריה: "ממחקרים שביצענו הבנו כי ערך "השקט" הינו ערך אמיתי וצורך קיומי בתוך הבתים במיוחד בשנתיים האחרונות (תקופת הקורונה), שבהם בילינו שעות רבות בתוך הבית יחד ושימש לנו יותר מהרגיל כחדר עבודה, לימודים, משחקים ועוד."

עוד ציינה פרץ דוידי כי: "הקמפיין הינו חלק מהמיתוג המחודש באמצעותו אנו מציגים את החוזקות והבידול של דלתות חמדיה משאר השוק ".



כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד