חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

"בוניטה" יוצאת לראשונה בקמפיין להשקת קולקציית סתיו חורף על גבי קירות "נור סטאר מדיה"

רשת האופנה "בוניטה" יוצאת לראשונה בקמפיין על גבי סידרת קירות "נור סטאר מדיה" המציגים את קולקציית החורף 2006-2007. היקף ההשקעה בקמפיין –80 אלף דולר.

 

במסגרת קמפיין פרסום תציג חברת בוניטה את  קולקציית סתיו –חורף 2006/07. לראשונה על גבי קירות של חברת "נור סטאר מדיה" לאורך איילון צפון על גבי  קירות סופר ענק ברצף למשך כחודש ימים.

 

פרידה ראובני בעלת חברת בוניטה מסרה כי: "השנה החלטנו לראשונה לשלב בקמפיין לקולקציית חורף סתיו את  קירות סופר הענק, זאת לאור החשיפה הרבה, הבולטות והנוכחות שיש לקירות הענק המוצבים בשטח הפתוח באיילון, ואנו צופים שהקמפיין ימשוך תשומת לב מרבית  ויבדל את "בוניטה" מחברות אופנה אחרות בשוק".

 

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד