חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: ד"ר שמוליק א. צרפתי. מנכ"ל משותף ובעלים של חברת Profit Group

אישיווק השבוע: ד"ר שמוליק א. צרפתי. מנכ"ל משותף ובעלים של חברת Profit Group (הגדל)
  • שם איש השיווק ותפקיד: ד"ר שמוליק א. צרפתי. מנכ"ל משותף ובעלים
  • שם החברה:  Profit Group
  • שנת הקמה: 1997
  • מספר  עובדים: 40 קבועים, 400 זמניים

  • פרופיל
    ד"ר שמוליק א. צרפתי, בן 41, נשוי לנחמה ואב לעילאי, בר ושחר, בעלים ומנהל ביחד עם שותף וחבר – שי סימן טוב, את חברת הייעוץ השיווקי וקידום המכירות
    Profit Group מזה כארבע עשרה שנים. ד"ר צרפתי מרצה באקדמיה כתשע שנים. חובב ספורט מוטורי, סנובורד, אגרוף, ציור ובישול. לצרפתי תואר ראשון בפסיכולוגיה וסוציולוגיה ותואר שני ושלישי בפקולטה לניהול.

  • רקע
    Profit הוקמה בשנת 1997 על ידי שי סימן טוב ושמוליק א. צרפתי. Profit עוסקת בתחום השיווק, בעלת שלוש זרועות משלימות: קידום מכירות, הפקות אירועים וייעוץ ארגוני-שיווקי. החברה מספקת שירותים סינרגטיים למגוון לקוחות כדוגמת קבוצת לאומי, קבוצת הריבוע הכחול, אסם, תנובה, חברת ההשקעות אלטשולר-שחם, FedEx, פז, בית החולים הפרטי הרצליה מדיקל סנטר, חברת דואר ישראל ועוד. החברה ממוקמת בלב תל אביב ובעלת שלוחה בצפון הארץ.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

עבור לקוחותיה: קמפיין סטודנטים לאומי 2010. שילוב קרוס מדיה בקמפיין גיוס סטודנטים. פעילות קידום מכירות בקמפוסים בליווי דיילות פייסבוק, ייזום, תפעול וניהול משחק משימות לסטודנטים במקביל לפעילות השטח. ההצלבה בין העולם הווירטואלי לעולם האמיתי הניבה עשרות אלפי לידים, עשרות אלפי אוהדים, חשיפה למאות אלפי אנשים וגיוס אלפי לקוחות חדשים.

 

עבור Profit עצמה: העצמה ויצירת באז אודות פעילויות החברה באמצעות רשתות חברתיות. מעגלי הרשת מיצרים מצב לפיו כל אוהד המייצר הזדהות עם הקמפיין שהעלנו לרשת – מעביר אותם הלאה ויוצר התרחשות ובאז חיובי. באופן האמור זכינו לאהדת מותג, הוכחת פעילות אמיתית ולידים.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

פגישות 1:1 בעקבות Tele-Meeting. למנהלת השיווק בחברת Profit תמהיל עבודה לפיו תיאום פגישות עם לקוחות חדשים פוטנציאליים הכרחי. פגישה אחד על אחד מייצרת מצב אינטימי, קרבה הכרחית ואפשרות להגיש הצעות עסקיות.

 

  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

לכל זרוע בחברה מנכ"ל. לכל זרוע מטרות כמותיות ואיכותיות שונות מחד וסינרגטיות מנגד (סינרגטיות במובן סיפוק מגוון שירותים משלימים לאותו לקוח, כגון הפקה וקד"מ, ייעוץ וקד"מ וכיו"ב). כל זרוע קובעת צרכים, תקציב שיווקי ומנסחת חלופות שיווקיות לפעילות. לאחר האמור מתכנסות שלוש הזרועות, נבחנות החלופות כאשר החלופות הזהות מצטמצמות לכדי תקציב אחד. באופן האמור מתקבל חיסכון ושלמות מחד ופגיעה מדויקת בקהל מטרה מנגד.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

בשנה החולפת אהבתי בעיקר פעילויות גרילה ופעילויות מדיה חברתית אפקטיביות. כפר המוסיקה של קוקה קולה – שאפו לקרוס מדיה במיטבו הפונה בכלים נכונים לקהל מטרה מדויק.

 

 

השאלון האישי:

 

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?  
השותף שלי, שי – משלים אותי.

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
ספר בתחום הפסיכולוגיה ממנו ניתן להשליך לתחום השיווק: היצור החברתי של אליוט ארונסון.
 

·         עיתון/ מגזין מועדף
גלובס

·         דף הבית שלך באינטרנט:
פייסבוק

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:
קפה קפה
 

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
ספורט

·         מהו ג'וב חלומותיך?
להמשיך במה שאני עושה כעת

·         חופשה חלומית:
פריז

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד