חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: ניצן אורחוף, סמנכ"ל שיווק ומכירות

אישיווק השבוע: ניצן אורחוף, סמנכ"ל שיווק ומכירות  (הגדל)
  • שם החברה: מרכז אקדמי דן
  • שנת הקמה: 2010
  • מספר  עובדים: 40
  • היקף תקציב שיווק: 3 מיליון ש"ח

 

ניצן אורחוף, נשואה לאורי ואמא לשלושה. במקור הייתה מהנדסת מזון בוגרת טכניון, בעלת תואר שני, כשביצעה את המעבר מתחום מוצרי הצריכה להשכלה.
"אני מרגישה ומאמינה שמייצרים פה משהו אחר. מכירת מוצר שמשפיע על האנשים לטווח הארוך משלבת את אהבתי לשיווק עם יכולתי להשפיע לטובה על אנשים ועל עתידם. אני רואה שליחות וציונות אמיתית בחיזוק תעשיית ההייטק בארץ. לדעתי חשוב מאד לטפח את עתידם של הצעירים בישראל, לצמצם זליגה של חברות למזרח הרחוק ובריחת מוחות למדינות המערב", אמרה אורחוף.

 

 

ספקי שיווק:

משרד פרסום היינט, משרד יח"צ אולמדיה-דורן, חברת TAG  לקידום אתרים. תודה והערכה מיוחדת לאנשי משרד הפרסום jwt  שהיו שותפים מלאים לבניית האסטרטגיה השיווקית ולחברת המיתוג  "פירמה", שיצרה איתנו את השפה השיווקית והעיצובית ותרגמה בצורה מדהימה את החזון שלנו לשפה גרפית.

 

1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
אני מעדיפה להתייחס לזה לא כמהלך שיווקי אלא יצירה של מהפכה בתחום ההשכלה. תעשיית ההייטק, האחראית לאחוז משמעותי מהתל"ג של מדינת ישראל, יזמה את הקמתו של מוסד אקדמי שתפקידו להצמיח את הדור הבא של הסטארט-אפים, בתי התוכנה וחברות ה-IT ברחבי הארץ. מלבד התואר הראשון יש כאן, לראשונה בישראל, יכולת של התעשייה לגעת בסטודנטים, להכיר אותם ולחשוף אותם לביזנס כבר מהיום הראשון ללימודים.

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע?

על נוכחות ברשת: באינטרנט, ברשתות החברתיות ובמדיה הדיגיטלית וכן על מפגשים בתעשייה השותפה להקמתנו, פעילות B.T.L באמצעות מפגשים, הרצאות, שולחנות עגולים, הרצאות אורח ומפגשים של המנהלים והבכירים עם הסטודנטים במרכז אקדמי דן  וביקורי גומלין וסיורים בארגונים.

 

3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים

פעילות שיווקית תדמיתית היא זו שמייצרת מכירות ולידים ומניעה לפעולה, לעיתים יותר מפעילות ישירה ומרדף אחרי הלידים.

 

4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
רייכמן עושה עבודת יח"צ ושיווק מדהימה בעיניי ומצליח לשבור את הסטיגמה על המכללות בכך ששינה את תפיסת הסטודנטים המצטיינים- שיכולים להתקבל לכל המוסדות בארץ: הטכניון, אוניברסיטת ת"א והעברית – שמבינים שעדיף להם ללמוד במכללות המובילות. אני יכולה להעיד על כך שגם אצלנו לומדים לא מעט סטודנטים מצטיינים, שיכלו ללמוד מערכות מידע, מדעי המחשב ומנע"ס בכל מקום, ובחרו ללמוד במרכז אקדמי דן בגלל החיבור לתעשיית ההייטק, הנטוורקינג והיכולת לשלב לימודים לתואר ראשון עם עבודה במשרה מלאה.

 

גם הטכניון עושה עבודה מצוינת בכך ששומר על קשר עם בוגריו כמהלך שיווקי: אין כמו בוגר שהופך לשגריר של המוסד הלימודי. זה מודל שבוודאי נאמץ עם בוגרי מרכז אקדמי דן.

 

5. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אבי קורנס, יועץ שיווקי שעבדתי אתו בתפקידי הראשון כמהנדסת מזון ולמדתי ממנו המון: בעיקר למדתי, שאחד היתרונות הגדולים הוא להבין את הצרכים שמניעים את הצרכנים, וכן שללא יתרון מבדל משמעותי אין לך זכות קיום בשוק תחרותי.

·         עבודה ראשונה? מהנדסת מזון ביד מרדכי.

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? אופטימיות.

·         דף הבית שלך באינטרנט: google

·         בית קפה לפגישות עסקיות: קפה נטו במתחם דן בפ"ת.

·         רכב? מזדה 3

·         מהו ג'וב חלומותיך? נגנית חצוצרה בתזמורת.

·         חופשה חלומית: עם הבעל והילדים בקראוואן או בג'יפ בניו-זילנד...

 

 

 

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד