אישיווק השבוע: עינב גניש, סמנכ"ל שיווק ומכירות, המכללה לניו מדיה

- שם החברה: המכללה לניו מדיה
- שנת הקמה: יוני 2010
- מספר עובדים: 8
- פרופיל אישי קצר:
עינב גניש, בת 28, חד הורית , לאריאל בת ה – 3, סמנכ"ל השיווק והמכירות במכללה לניו מדיה. הצטרפה למכללה חודשיים לפני הקמתה, והקימה את מחלקת השיווק והמכירות. גניש אחראית לתכנון ויישום אסטרטגיית השיווק, תוך ניהול המכירות של המכללה. גניש סללה את הדרך לפעילות ענפה וחשובה בתחום הפנים ארגוני, המהווה כ – 60% מנתח לקוחות המכללה.
- ספקי שיווק: אשר דהן – יחסי ציבור עובד עם המכללה כשנה
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
מתוך רצון למנף את הקשר עם לקוחות מצד אחד, המחפשים בוגרי המכללה לעבודה בניהול מדיה חברתית ומצד שני בוגרי המכללה המחפשים עבודה בתחום, החלטנו לפתוח שרות השמה חלקית או מלאה לניהול וייעוץ בתחום השיווק הדיגיטלי באינטרנט ובמדיה החברתית. מהלך זה הגדיל בצורה ניכרת את נתח השוק אך לא פחות מכך את נתח הלקוח שלנו.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע?
המכללה לניו מדיה פועלת במספר ערוצי פרסום ושיווק. שילוב של פרסום ליצירת לידים (דיוור, PPC) וטלמרקטינג איכותי הכרחי מבחינתי. כמובן שאוסיף לתמהיל פעילות מאסיבית אך מבוקרת ברשתות החברתיות להגברת המודעות ושימור מוניטין. אבל כדי להבטיח הגדלת נתח לקוח ולקוח חוזר אנחנו מקפידים מאד על איכות השרות שלנו ואיכות ההדרכה במכללה תוך בחירת מרצים בררנית ועדכון תכנים ברמה שוטפת. לקוחות המכללה מקבלים תמיכה כמעט מסביב לשעון דרך הקבוצות הסגורות שלנו וקשר אישי עם כל אחד ואחת. סטודנטים יכולים להגיע להשלמות ידע ללא תשלום נוסף.
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
כחלק מאסטרטגיית השיווק שלנו, בחרנו לשלב שימוש שוטף בכל ערוצי הדיגיטל הקיימים, מדיה חברתית, שיווק במנועי חיפוש, דיוור אלקטרוני וניטור שיחות ברשת.
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
כולם טובים ולכולם יש מקום J
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אבי בן זיקרי, מנכ"ל המכללה
· עבודה ראשונה? פלאפון, נציגת מכירות B2B
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות
· דף הבית שלך באינטרנט: פייסבוק
· בית קפה לפגישות עסקיות: רוב הפגישות מתקיימות במשרד
· רכב? יונדאי
· ג'וב חלומותיך? אני כרגע מגשימה את חלומי J
· חופשה חלומית: תאילנד, לפחות פעם בשנה.
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד