אישיווק השבוע: אסף גרינשפן, מנהל שותף לייזרקאט4
לייזרקאט4
Lasercut4
·שנת הקמה:2009
·מספר עובדים:5
מעצב תעשייתי בן 37 מכפר סבא. לאחר שסיימתי לימודי כלכלה ושירתתי כעתודאי במשך 6 שנים, במהלכן השלמתי לימודי תואר שני במנע"ס, בחרתי ללמוד עיצוב תעשייתי כדי להגשים חלום. בשנה האחרונה ללימודי העיצוב הקמתי יחד עם שותפי, רן מלמד, את לייזרקאט4, חברה שמספקת שירותי חיתוך בלייזר למגוון רחב של לקוחות.
ספקי שיווק : קידום אתרים וניהול קמפיינים ב- ADWARDS -חברת FRESHMARKETING.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? הרחבת הפעילות ע"י מכירת מוצרים בנוסף לשירותי החיתוך בלייזר. לאחר ניתוח שוק ההזמנות לאירועים, הקמנו אתר ייעודי לשוק הפרימיום של ההזמנות לחתונה:paperboutique.co.il. באמצעות האתר אנו מציעים הזמנות לחתונה ולאירועים נוספים, כשהדגש הוא על מתן מענה הכולל את כל המרכיבים: עיצוב ההזמנה כולל התאמה אישית, נייר, חיתוך בלייזר, דפוס ומעטפה תואמת. בנוסף אנו מציעים מוצרים משלימים כגון: כרטיסי אישור הגעה (RSVP), כרטיסי הושבה (PLACE CARDS), מספרי שולחנות, תפריטים ועוד.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? פרסום בגוגל.
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
אנחנו מרבים להשתמש בכלי הפרסום והניתוח של גוגל: ADWARDS ו – ANALYTICS וכן ביכולות הטכנולוגיות שלנו: חיתוך בלייזר, דפוס דיגיטלי ושילוב של השניים כדי למתג, לייצר מוצרי פרסום וקד"מ, ולהראות את היכולת הטכנית והיצירתית שיש לנו.
השאלון האישי:
·איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? איין ראנד, סופרת פילוסופית, שספריה "כמעיין המתגבר" ו"מרד הנפילים" השפיעו עלי יותר מכל ועיצבו את השקפת עולמי.
·עבודה ראשונה? גננות בגיל 13
·תכונה חשובה למנהל שיווק? גמישות מחשבתית ויכולת הקשבה
·דף הבית שלך באינטרנט:google
·בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: buy the way
·מהו הרכב בו אתה נוהגת?וולוו S60
·מהו ג'וב חלומותיך? מה שאני עושה היום
·חופשה חלומית: תאילנד
עוד ב"אישיווק"
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד