עיגול לטובה גייסה אנשי פוליטיקה לקמפיין בחירות

עיגול לטובה הינה עמותה ללא מטרת רווח המאפשרת לעגל עסקאות בכרטיס האשראי לשקל הקרוב והאגורות שמתעגלות עוברות לתרומה לעמותות לפי בחירה מתוך רשימת העמותות שחברות בארגון אשר מתעדכנת בכל שנה.לכבוד הבחירות יצאה עיגול לטובה בקמפיין קריאטיבי במיוחד בו מצולמים יחדיו אושיות מוכרות בניהם אנשי תקשורת ופוליטיקאים לשעבר כאשר הם משני צידי המפה הפוליטית.
בין המצולמים נרתמו לקמפיין: יריב אופנהיימר, מיקי רוזנטל, איתן כבל, אמלי מואטי ושלומית ברהנו ומהצד הימני יהודה גליק, לימור לבנת, אמלי עמרוסי, שמעון ריקלין ויותם זמרי.
את הרעיון לקמפיין הגו 361 מעלות, החממש לקריאיטיב, ולטובתו נרתמו חברת הפרסום כנען עם מספר גדול של 30 מודעות באוטובוסים, רפיד שילוט ושמול פרסום חוצות המובילה באזור הצפון. הקמפיין יעלה גם בדיגיטל וברשתות החברתיות.
משרד הפרסום 361 מעלות מלווה את עיגול לטובה מאז 2019 במסגרת פרו בונו וזה מהלך הפרסום השני שיוצר עבור העמותה, אחרי שהקודם, שילוט על גבי מוניות שירות - נחל הצלחה גדולה.
עוד ב"אישיווק"
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד
-
19/03/2020בני פלומן מוביל את השיווק של חברה להשקעות נדל"ן בארה"ב, תוך שהוא מתמודד עם התדמית הבעייתית שהתחום צבר. איזה דמות השפיעה עליו? מורה ציור ביסודי. מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
12/03/2020אסף עמרוסי, כבר 18 שנים בעולם המסעדנות ובתי הקפה, הוביל תפיסה מחודשת של המותג עידית כחברת הסעדה מובילה. תכונה נדרשת למנהל שיווק: ליישם את המחר- היום. מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
30/01/2020לאדי כבר 18 שנות ניסיון של פיתוח עסקי בעולם ההפצה. הטיפ של למתחילים בעולם השיווק: "תתחברו למותג שלכם". קרא עוד
-
20/01/2020אורטל הצליחה לגרום ל- 1,400 משתתפים להגיע לכנס השנתי, כשהציפייה הייתה 800. מוזמנים לקרוא כיצד ולהכיר. קרא עוד
-
2/01/2020אם לא חשבתם על הנפקה כמהלך שיווקי, כדאי לקרוא את השיחה עם דביר אינדיג, שמחזיק באמתחתו ניסיון לא מבוטל בעולם הזכיינות, כולל סבארו וקפנטו. קרא עוד
-
26/12/2019עם רזומה של יזמות הכוללת הקמת סטרטאפ, שלי לוטן מובילה כיום את גלריה השקעות לבידול מה שהיא מגדירה כשוק הפרוע" של השקעות נדל"ן. מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
19/12/2019החלה את דרכה בעולם המשפט, אבל מצאה את עצמה נמשכת לעולם השיווק. בטלפייר היא הובילה מהלך של יצירת "נבחרת מתקינים" כאמצעי בידול ומשיכה של קהלים. קרא עוד
-
7/11/2019דנה ליליין מתמודדת עם האתגר של אפרתגו להחדיר מוצר חדש לחלוטין, אשר פותח על בסיס התמודדות אישית של דנה.
הטיפ שלה למתחילים בשיווק: לבחור לאנשי מקצוע "תותחים". מוזמנים להכיר קרא עוד -
31/10/2019עוד לפני עידן היוטיוב, דורון החל את דרכו עם חברה שהקים להפקת סרטוני תדמית. כיום בהאקריו, הוא מתמודד בין היתר עם שכנוע לקוחות שמרגישים תקועים בקריירה שאפשר לעשות שינוי. מוזמנים להכיר. קרא עוד