אישיווק השבוע: אורן מיכל מנכ"ל ובעלים סופר דרינק
- שם החברה: סופר דרינק
- שנת הקמה: 1969
- מספר עובדים: 190
סופר דרינק היא חברה לייצור משקאות קלים, אשר הוקמה ב-1969 במטרה לענות על הדרישה הגוברת למוצרים איכותיים במחירים השווים לכל נפש. סופר דרינק מייצרת, משווק תומפיצה באופן עצמאי את מוצריה במגוון של כ-10 טעמים שונים של משקאות הפאלפ. החברה יושבת במפעל עטרות בירושלים.
1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
"הכניסה לקטגוריית שוק התה הקר שזיהינו כקטגוריה לא רוויה, עשתה את העבודה, כאשר את מיטב הפעילות ריכזנו בהשקת אתר אינטרנט חדש ופעילות שיווקית ויחצנית באינטרנט."
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
"מכירות ואינטרנט ,לאו דווקא לפי הסדר המפורש. מכירות מרשת שיווק למרכול הם בעלי חשיבות עצומה לעסק. בחברת סופר דרינק 3 מרכזי הפצה גדולים הנתמכים על ידי מנהלי מכירות המשווקים את הסחורה מול חברות גדולות וחזקות יותר בתוך שוק רווי ועצום. לא בכדי אני אוסף אחת לרבעון את הסוכנים ואוסף סקרי דיעה מהם. הם חיים את תודעת הצרכן כי הם נמצאים שם, בשטח.
בנוסף, השקנו אתר אינטרנט לפני כ- 10 חודשים, המשולב עם פעילות יחצ"נית באינטרנט ויצירת תוכן גולשים."
3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
"מהלך מעניין של יחסי ציבור באינטרנט ושיווק האתר."
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
"מאחר ואנו נחשבים חברה קטנה אך ממזרית, הייתי מפרגן דווקא לקוקה קולה
שידעה להשיק בזמן את הנס טי בקטגורית שוק התה הקר."
5. 30 שניות על...
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "אבי זכרונו לברכה , שהחל עם ייסוד המפעל באמצעות מציאת נוסחאות וברקיחת משקאות בבית באמצעות דודי נירוסטה ,מסננים ומשפכים אישיים."
· עיתון/ מגזין מועדף : "ידיעות אחרונות."
· דף הבית: ynet
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "סימה - ירושלים".
· מהו הרכב בו אתה נוהגת? "רכב שכור – מאזדה 323"
· מהו ג'וב חלומותיך? "להמשיך ולהיות פה גם עוד 30 שנה."
· חופשה חלומית: "הקאריביים."
עוד ב"אישיווק"
-
26/07/2022אל תתאהב ברעיונות של אצמך יותר מידי. טיפ חשוב של מנהל השיווק שנדרש לרענן את המותג כל הזמן - מוזמנים להכיר. קרא עוד
-
17/11/2021הטיפ של זוהר למתחילים בשיווק הוא ללמוד היכן נמצא קהל היעד, והיא ממליצה לכולם ללמוד מחווית הקניה של CASPER. קרא עוד
-
13/10/2021"לחבק את הלקוחות הקיימים", כך מגדיר את גלעד רבינר את אחת הדרכים להתמודד עם מגיפת הקורונה. הכירו את אישיווק השבוע קרא עוד
-
4/10/2021השופטים: "מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."
קרא עוד -
22/07/2021שיחה עם יוני ארליך, סמנכ"ל השיווק של מי עדן לרגל החזרה לקמפיינים קרא עוד
-
14/07/2021איגוד השיווק הישראלי בחר בענת פרץ דוידי לאשת השיווק של החודש, בזכות מהלך שיווקי אשר גרם לשינוי חווית השירות והתנהגות הצרכנים בקטגוריית מוצרי גמר לבית בתחום ענף הבנייה - הקמת ערוץ דיגיטלי – "My Aloni"
קרא עוד -
25/03/2021אני מאוד אוהב דברים לא שגרתיים וייחודיים. חברות שלוקחות נושאים מהמציאות ומחיי היומיום ומשלבות אותם בתכנים השיווקיים שלהם תמיד מושכות יותר בעייני. קרא עוד
-
9/02/2021עופר מנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של החברה כבר מעל ל10 שנים, מתמחה ביצירת פלטפורמה שיווקית המחברת בין הצרכן למותג והחברה ואחראי על הקמת מותג הפרמיום הישראלי הראשון בארץ קרא עוד
-
7/02/2021"לא לפחד מעבודה קשה" ממליצה מיטל רובין למתחילים בעולם השיווק, ומפרגנת למהלך מלאכים בלבן של טרה. קרא עוד
-
4/06/2020תשכחו שאתם אנשי שיווק ומכירות. עצם הטייטל הוא מאוד טריקי. אומרת פז דווידביץ' במדור השבוע, מנכ"לית שותפה בחברת בניית האפליקציות המצליחה קרא עוד