חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

ראש תחום התקשורת השיווקית בחברת AHAVA פורש מתפקידו ומקים חברה לתקשורת שיווקית חווייתית

אוהד ברגר (37), ראש תחום תקשורת שיווקית וחבר הנהלת החברה, הודיע על פרישתו מחברתAHAVA  מעבדות ים המלח, לאחר 9 שנים.

במסגרת תפקידו הוביל אוהד את האסטרטגיה התקשורתית הגלובלית של המותג לאורך השנים ואת הטמעתה ב-35 מדינות שבהן משווק המותג AHAVA בעולם.

אחד המהלכים התקשורתיים הזכורים היה גיוסה של קריסטין דייויס (שרלוט מ'סקס והעיר הגדולה') כפרזנטורית הבינלאומית של המותג AHAVA בעולם.

יעקב אליס, מנכ"ל AHAVA: "לאוהד הייתה תרומה רבה ומשמעותית לצמיחת החברה לאורך השנים ולהצלחתה בעולם. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית ובמיזם החדש שהוא מקים".

לדברי אוהד, החברה החדשה ZIPPER תעסוק בתחום התקשורת השיווקית החווייתית ובמערכות היחסים שבין כל חברה לשותפיה העסקיים, ללקוחותיה ולעובדיה. תחום זה יכלול אירועי תוכן, קריאייטיב ומיתוג חווייתיים.

את החברה החדשה מקים ברגר עם אלי עזר – מפיק בעל ניסיון רב של 9 שנים בהפקת אירועים עסקיים בחברת 'עידן חדש'.

"לאחר 9 שנים שבהן הובלתי את תחום התקשורת השיווקית הגלובלית של חברת AHAVA, אני מרגיש בשל לעבור לאתגר הבא ולהקים חברה שתספק שירותי תוכן חווייתיים" מסר ברגר.

לברגר תואר שני במנהל עסקים. את דרכו המקצועית החל בבאומן בר ריבנאי וביהושע TBWA.

עבור לתוכן העמוד