חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק של תדיראן היא אשת השיווק של חודש מאי 2021

איגוד השיווק הישראלי בחר בנופר ממרוד, בזכות המהלך השיווקי: מהפכת האוויר הנקי והבית הבריא של תדיראן. פטנט עולמי, פרי פיתוח כחול לבן: טכנולוגיית AIR CARE המוטמעת בליין מזגנים רחב המנטרל ווירוסים וחיידקים באוויר באמצעות מי חמצן.

קרדיט תמונה: יח"צ (הגדל)
קרדיט תמונה: יח"צ

ארגון הבריאות העולמי הגדיר מזה עשור את זיהום האוויר כסכנה הכי חמורה לבריאות של בני האנוש על כדור הארץ. על פי מחקרי הארגון, מיליארדי אנשים בעולם סובלים מבעיות בריאותיות שקשורות בזיהום אוויר וכ-9 מיליון איש מתים משנה בשל סיבוכים הנגרמים כתוצאה מזיהום אוור.  בישראל הבעיה קשה שבעתיים: מרבית המחקרים של המשרד לאיכות הסביבה מלמדים, כי ישראל היא אחת המדינות עם איכות האוויר הירודה מבין מדינות ה- OECD. מגפת הקורונה אף העצימה את החשש של אנשים מהסכנות שקיימות באוויר. קהלים רחבים חששו ועדיין חוששים מהדבקות במקומות סגורים.

 

תדיראן החליטה לעלות שלב בעבודה השיווקית, ולהפוך את נושא זיהום האוויר בבית לנושא חדש, לשוחח עליו ולקחת על בעלות תוך יציאה מהשיח של "קור" ו"חום". זה דורש זיהוי נכון של צרכים, יצירת מוצר מדויק, תמחור נכון והסברה. בכדי להצעיד את עולם המזגנים קדימה, לייצר עדיפות על המתחרים, להצליח ולגבות מחיר פרמיה ולהעצים את תפיסות המותג, היה צורך בפעילות שיווקית משולבת. החל מהגדרת המוצרים המתאימים ביותר לשוק הישראלי, דרך חינוך שוק והסברה, הורדה לשטח של מסרים אלה בעבודה אינטנסיבית עם המתקינים B2B ובמקביל יצירת ביקוש מהצרכנים עצמם.

 

בעשור האחרון משקיעה חברת תדיראן משאבים רבים בפיתוח מגוון של טכנולוגיות לטיפול בטיפול וניקוי האוויר בחיידקים, וירוסים ומזהמים. טכנולוגיית  AIR CARE של תדיראן, אשר קיימת בכל סדרות המזגנים המובילות של תדיראן.

 

בשנת 2019 עדכנה החברה את פורטפוליו המוצרים והשיקה מספר סדרות חשובות כגון: סדרת היוקרה תדיראן פורס שהפכה לסדרה היוקרתית ביותר בקטגוריות או סדרת תדיראן JOY שסיפקה לצרכנים את האיכות של תדיראן במחירים נגישים יותר.

 

תדיראן הייתה הראשונה לפתוח במרוץ על המובילות בזירת הטיפול באוויר. במהלך השנה השיקה החברה עושר של טכנולוגיות חדשות כאשר המובילה שבניהם היא תדיראן Aircare o2 שהפכה לטכנולוגיה המתקדמת בעולם וזכתה באישור של ה FDA האמריקאי.

 

המורכבות בעלייה לקמפיין בינואר 2021- תוך כדי מגיפת קורונה עולמית

עבור עמידה ביעדים השיווקיים ובתוכנית העסקית שהגדירה החברה, היה צורך לייצר מהלך תקשורתי עם הפרזנטור של תדיראן מזה שלוש שנים מורגן פרימן בן ה-83. וזאת בשיא הקורונה בארצות הברית. היה צורך לייצר ולהכין הפקה שלמה, כולל צוותים ישראלים ואמריקאים שהיו כולם צריכים להגיע ללוס אנגל'ס, ימים ספורים לפני סגירה הרמטית של העיר והשמיים ולצלם את הקמפיין. מדובר במהלך לוגיסטי מסובך. קודם כל בריאותית (שחקן מבוגר על סט של אנשים רבים ולוודא שהוא לא ידבק בקורונה).  היה צורך לייצר הפקה של מעגלים, כאשר צוותים חייבים לשהות בבידוד. וכך, באמצע הקורונה, המהלך השיווקי הפך לניהול מערכה  מורכבת בארצות הברית, והכל כדי להצליח ולעמוד במשימה העסקית של החברה ולוחות הזמנים. ולעלות להשקה בזמן, בינואר 2021.

 

תוצאות הצלחת הקמפיין לא איחרו להגיע:  שנה לאחר השקת תדיראן AIR CARE, 60% מהנשאלים בסקר שערכה החברה, טענו כי הם מעדיפים מקומות בילוי עם מערכת AIR CARE על פני מקומות זהים ללא המערכת המתקדמת לטיפול באוויר.

 

מכירות החברה בשנת 2020 צמחו ב-8% ובשנת 2021, כפול-16% ומניית החברה זינקה בשנת האחרונה ב-147%.

 

מנימוקי ועדת השיווק:

חברת תדיראן החלטה לפני כעשור להשאיר את ייצור המזגנים בישראל והתעקשה לא רק על ייצור מקומי אלא גם על חדשנות מקומית ומיקמה את מרכז המו"פ שלה בישראל. כמו כן, עברה תדיראן בהובלתה של נופר ממרוד, תהליך של מיתוג מחדש שהפכה אותו ממותג ישראלי אמין ומוביל למותג קוסמופוליטי שמזוהה עם קידמה וסגנון חיים איכותי לצד גיוס מבריק של פרזנטור ברמה בינלאומית- מורגן פרימן.

 

 

עבור לתוכן העמוד