חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

חברת דיוידשילד זכתה בתחרות עולמית של מיתוג מחדש

  דיוידשילד ביטוח רפואי לישראלים בחו"ל זכתה היום בתחרות עולמית של מיתוג מחדש: 2013 REBRAND 100® Global Awards ! ונכללה בסיום התחרות בין 100 המיתוגים המובילים בעולם. תהליך המיתוג שעשתה דיוידשילד, נבחר להיות בין 100 המיתוגים המובילים בעולם. http://www.rebrand.com/2013-showcase

 

תחרות זו נחשבת כמובילה בעולם בתחום של מיתוג מחדש. מי שביצע עבור חברת דיויד שילד את המיתוג היא חברת המיתוג Firma בניהול דורון גולדנברג ואלעד משען .

 

דיויד שילד נמצאת בחברה טובה בין הזוכים האחרים ברמה עולמית נמצאים תהליכי המיתוג של חברות כמו  : סטארבקס, קלוגס, דלתא ארליינס, hp ועוד רבים וטובים.

 

יצוין כי חברות המיתוג המשתתפות בתחרות הן מהחשובות והמשפיעות בתחום בעולם.

 

אילן גת מנכ"ל דיוידשילד מסר כי תהליך המיתוג של דיוידשילד נעשה בהלימה לשינוי בזהות התאגידית של דיוידשילד. ההחלטה לפעול בזירה הבינלאומית ולהרחיב את הפעילות שלנו בפניה לשווקים חדשים כשהדגש הוא: להיות הספק הנבחר לביטוח ושירותי בריאות לתושבי חוץ הזקוקים לשירותי רפואה בכל מקום בעולם. המיתוג החדש מחזק את ערכי היסוד שלנו ואת החזון שאומר: עולם בו כל אחד יכול להגשים את עצמו בכל מקום בו יבחר משוחרר מדאגות לבריאותו.

 

התהליך עצמו נעשה בשיתוף פעולה מרתק ופורה מול Firma חברה למיתוג העוסקת בתהליכי מיתוג, זהות תאגידית ריענון והרחבת מותג לחברות ועוזרת ללקוחות שלה לייצר העדפה בקרב הקהלים שלהם לגדול ולהתפתח. ובהזדמנות זו אני רוצה להודות להם מקרב הלב על החשיבה האסטרטגית המקצועית, היצירתיות והמחויבות אלינו כלקוח.

עבור לתוכן העמוד