חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

יבואנית GROHE מציגה שירות לקוחות ב- WhatsApp

יבואנית GROHE מציגה שירות לקוחות ב- WhatsApp (הגדל)

שליחת מסרון  קצר לשירות הלקוחות של חברת "אורגל" באמצעות האפליקציה הפופולרית WhatsApp תזכה את הלקוחות במענה מהיר ואפילו ונעים. השירות החדש  פותח  כדי  לשפר את מתן השירות של חברת "אורגל" במסגרת מימוש תעודת האחריות למוצר.  זהו כנראה אחד מהיישומים הראשונים של האפליקציה למטרה זו בישראל.


בפניה ללקוחות החברה נכתב כי "לעיתים הטיפול כולו ואפילו תיאום של מועד הגעת טכנאי, יבוצע בהתכתבות איתנו דרך הוואצאפ, כך שלא תצטרכו לאבד זמן יקר לטובת תיקון התקלה".

בתמנה, דוגמה אמיתית של לקוחות שכבר מימשו את האחריות וקיבלו שירות מלא דרך הוואטסאפ.

עבור לתוכן העמוד