חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

סקר קלינקס: 50% יחששו לשהות ללא מסכה בקניון גם לאחר שרוב הציבור יתחסן

סקר קלינקס: 50% יחששו לשהות ללא מסכה בקניון גם לאחר שרוב הציבור יתחסן (הגדל)

סקר חדש שנערך בימים אלה  ע"י מכון רושינק עבור מותג קלינקס (Kleenex) לרגל השקת סדרת מוצרי היגיינה חדשה –Proactive Careחושף כי 78% מהישראלים מתכוונים לעטות מסכות גם לאחר שרוב הציבור בישראל יתחסן. מתוכם, 38% העידו כי הם יעטו מסכות לכל מקום ואילו 40% טענו כי ימשיכו לעטות מסכות רק בחללים ציבוריים סגורים.  


נתון שיכול לעניין בעלי עסקים מראה כי 50% טוענים כי יחששו לשהות ללא מסכה בקניון לאחר שמרבית מהציבור יתחסןבאופן מפתיע המסעדות ומקומות העבודה נתפסים ככל הנראה כמקום בטוח יחסית לשהייה ללא מסכה שכן רק 30% ממשתתפי הסקר העידו כי יחששו לשהות במסעדה ללא מסכה לאחר השלמת מבצע החיסונים ו-29% דיווחו כי יחששו לשהות במקום עבודתם ללא מסכה בתום מבצע החיסונים. ומה בכל זאת נקודת האור? כרבע מהישראלים – 24% טוענים כי לא יחששו לשהות באף מקום ציבורי ללא מסכה לאחר שמרבית הציבור בישראל יחוסן.

"נתוני הסקר מצביעים כי לישראלים מודעות גבוהה בכל הנוגע לשמירה על ההיגיינה וכי הם מתכוונים להמשיך לשמור על ההיגיינה גם לאחר שמרבית אוכלוסיית ישראל תחוסן. עוד עולה מנתוני הסקר כי מוצרי ההיגיינה הקיימים בשוק הישראלי אינם מספקים תמיד פתרון הולם לצרכים החדשים שהתפתחו בשנה האחרונה בקרב הצרכן הישראל. זו בדיוק הסיבה שקלינקס משיק בימים אלה את Proactive Care, סדרת מוצרי היגיינה שלמה הכוללת מגוון מוצרים המסייעים לשמור על ההיגיינה והבריאות מחד ועל העור מאידך", מסבירה לילך כהן-שולומון, סמנכ"לית השיווק של קימברלי קלארק, יצרנית המותג קלינקס.

הסקר נערך במהלך חודש ינואר 2021 על-ידי מכון רושינק בקרב 500 נשאלים המהווים מדגם אקראי ארצי מייצג של דוברי עברית בגילאי 21 עד 64 המחוברים לאינטרנט. 

עבור לתוכן העמוד