חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

השחקנית אלונה טל תוביל קמפיין לפטנט ישראלי בתחום היגיינת הפה

בהשקעה של כשני מיליון ₪.
תחת הסלוגן: "הרבה מעבר לצחצוח".
קרדיט תמונה: יח"צ (הגדל)
קרדיט תמונה: יח"צ

 חברת Home Skinovations הישראלית בעלת המותג העולמי Silk’n יוצאת בקמפיין גדול במסגרתו יושק פטנט ישראלי עולמי בתחום הדנטל,ToothWave  מברשת השניים החשמלית הראשונה בעולם, הפועלת באמצעות תדר רדיו תדר רדיו (radiofrequency) בטכנולוגיית DentalRF™', אותו תוביל השחקנית הבינלאומית אלונה טל.


הקמפיין רחב ההיקף בהשקעה של כשני מיליון ₪  (יעלה בתחילת אפריל) יכלול פרסומות בפריים טיים וחסויות בטלוויזיה,  ועוד. כמו כן, יעלה בזירה הדיגיטלית, באתרי התוכן הגדולים וברשתות החברתיות.

"כשחקנית, אני מקפידה לשמור על היגיינת פה יומיומית, ועבורי החיוך הוא כלי עבודה חיוני.  אני גאה לקחת חלק בקמפיין ולייצג פטנט של חברה ישראלית בזירה העולמית". מוסרת אלונה טל.


ToothWave - הינה מברשת שיניים הראשונה בעולם שאיננה מסתמכת על צחצוח מכאני, אלא על מנגנונים אלקטרוכימיים מוכחים מדעית, שבעזרתם היא מסירה לא רק פלאק ושאריות מזון, אלא גם מפחיתה בהדרגה את המזהמים הקשים והעיקשים ביותר והיחידה שמפחיתה אבנית קיימת.  ToothWave גם הוכחה קלינית כיעילה יותר ממברשות חשמליות רגילות בהלבנה, בהפחתת כתמים עיקשים ובהפחתת דלקות ודימומי חניכיים.

עבור לתוכן העמוד