חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אדובי מקיימת אירוע Adobe Flash למפתחי משחקים

 

לראשונה בישראל, מקיימת אדובי ישראל שני אירועי  Adobe Flashלקהל מפתחי המשחקים. האירועים יתקיימו בתאריכים 5 ו-6 בדצמבר 2012 והם מציעים מפגש מקצועי מקיף ראשון מסוגו לכל המעורבים בתחום פיתוח הגיימינג באמצעות טכנולוגיות Adobe Flash, החל ממעצבים ועד למפתחים ואשפי כתיבת הקוד. ההשתתפות בשני האירועים היא חינמית אך דורשת הרשמה.

 

כנס הגיימינג של אדובי יתפרס על פני יומיים. ביומו הראשון  שיתקיים ביום רביעי, ה-5 בדצמבר 2012, בסינמה סיטי ראשון לציון, ישתתפו בין היתר בן פורטה - מנהל קשרי המפתחים (Director of Developer Relations) באדובי, רנאון אריקסוןGaming Evangelist באדובי, מייקל צ'איזה  Gaming Evangelist באדובי ואלמוג קורן – מייסד ומנכ"ל Scoreoid. עוד בהמשך היום - הכנות לאירוע ה- GAME JAM שיתקיים למחרת וחלוקה לצוותי הפיתוח שיתמודדו ב-.JAM

 

חלקו השני של הכנס, GAME JAM, שיתקיים למחרת, ביום חמישי, 6 בדצמבר 2012 ביס פלאנט ראשון לציון, הוא תחרות נושאת פרסים בסכום כולל של 5,000 דולר לפיתוח משחק מתחילתו ועד סופו. ה- GAME JAM יוקדש לכתיבת אלפי שורות קוד, יצירת המרכיבים הגרפיים ושילובם למשחק פעיל ומנצח, בליווי ובסיוע מומחים בתחום.

 

לדברי אבי זריהן, "זהו אירוע  ה-Flash הראשון שאנחנו באדובי מקיימים כאן בישראל, וכבר אנחנו עדים להתעניינות רבה ורישום של עשרות רבות של משתתפים. בשנים האחרונות מתרחש בשוק המשחקים מעבר לשירותי משחקים מקוונים, תחום בו ישראל היא מהמובילות בעולם. בתעשיית הגיימינג הפלאש הוא אמצעי נפוץ מאוד לפיתוח משחקים וישראל הולכת והופכת למעצמה בתחום זה. עולם הפלאש עבר בשנה האחרונה שינוי שהפך אותו רלוונטי יותר מתמיד,  והאירוע שאנחנו עומדים לערוך כאן יוכיח זאת לכל מי שהקדימו לקבור אותו".

 

 

לפרטים על האירוע וההרשמה: http://www.adobetraining.pro/gamejam

לחוקי התחרות ומידע נוסף: http://gaming.adobe.com/events/gamejams

 

 

מאמרים נוספים בנושא

  • סרטון תדמית לעסקים – איך יוצרים סרטון בצורה חכמה
    קד"מ ואירועים
  • רגשו אותי! ברוכים הבאים לעידן השיווק החוויתי
    קד"מ ואירועים
    12/03/2020
    הצרכנים עוברים מהנאה שברכישת חפצים אל עבר איסוף חוויות. בין אם מדובר במרכזי מבקרים, מוזיאונים, אולמות חתונה וחנויות בקניונים - רבים מתחילים לאמץ טכנולוגיות מתקדמות כדי להשאיר את הרושם הרצוי על הלקוחות.

    קרא עוד
  • עונת המלפפונים, אך  לא בנדל"ן
    קד"מ ואירועים
    7/07/2016
    אני מוצאת את עצמי מול מנהלי שיווק אומרים לי את המשפט כי "חבל על הזמן. ממילא חם וממילא חצי מדינה יוצאת לחופש". שיר הספרי טוענת אחרת ומספקת מספר טיפים לקידום מכירות במיוחד בתקופת הקיץ. קרא עוד
  • פלטפורמת פרסום בריאותית חדשה
    קד"מ ואירועים
    26/02/2015
    חברת Terraboost מחדירה בימים אלו את עמדות ניקוי הידיים באמצעות ג'ל, המציגות בפני המשתמשים פרסומות המותאמות לקהל היעד בזמן שהם מנקים את ידיהם ללא עלות. קרא עוד
  • חג האהבה כמנוף שיווקי
    קד"מ ואירועים
    13/02/2014
    אורית בלום מספרת על החברות והעסקים השונים שהחלו לחשוב איך גם הם יכולים לתפוס טרמפ על עגלת האהבה ולהפוך את הולנטיין דיי למנוף שיווקיי ולהזדמנות להופיע בתקשורת. קרא עוד
  • גימיקים בשיווק ושדרוגם
    קד"מ ואירועים
    10/10/2013
    לא תמיד חשוב מי צועק הכי חזק או למי יש את נוכחות המרשימה ביותר. איך נעזרים נכון בגימיקים שיווקיים. קרא עוד
  • קד"מ ואירועים
    3/10/2013
    הרחבת המתחם נובעת מהביקוש הרב לאירועים אינטימיים עסקיים ופרטיים של 20-250 אורחים וכן עקב הביקוש הגדול לחתונות בוטיק מול הים. קרא עוד
  • פרסום עונתי – יש חיה כזאת?
    קד"מ ואירועים
    4/02/2013
    האם יש קמפיינים פרסומיים שמצליחים יותר בעונה מסוימת של השנה? מאמר זה ינסה להסביר מדוע התשובה הפשוטה ביותר לשאלה זו היא בהחלט כן. קרא עוד
  • סה"כ יריד, מה הסיפור?
    קד"מ ואירועים
    10/01/2013
    כנסים וירידים מתקיימים כמעט בכל יום מאמר הנותן טיפים כדי לנצל את האירוע בצורה יעילה: חשוב מאוד לבצע מספר פעולות הכנה בסיסיות ודי בנאליות. קרא עוד
  • כיצד להיות אפקטיבי בתערוכות בסין ?
    קד"מ ואירועים
    11/11/2012
    השוק הסיני מהווה נקודת משיכה לחברות מישראל, במיוחד בשנים האחרונות. אפיק שיווקי חשוב הוא השתתפות בתערוכות, אך לנצל ערוץ זה בחוכמה אינה עניין פשוט. קרא עוד
עבור לתוכן העמוד