פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
גישור בין הציפיות למציאות כאמצעי לבניית מותג מצליח
1/07/2001
| |
![]() |
כתבות נוספות בנושא מיתוג ואסטרטגיות שיווקיות
-
24/09/2020התקופה האחרונה שינתה את פני העולם כולו אבל לצערי לא את המסרים והפרסומות אליהן אני נחשפת. הגיע הזמן ל- new normal בעולם השיווק והפרסום!
קרא עוד -
20/08/2020מנהלי שיווק כבר אינם אחראים רק ל- 4 הממים של השיווק. כדי לנהל אסטרטגיה של צמיחה הם צריכים גם להרחיב את ההבנה שלהם לתחומים חדשים קרא עוד
-
17/11/2020עבודה מהבית עם ילדים בזום היא עובדה...איך בכל זאת אפשר למקסם אותה?
קרא עוד -
22/10/2020סת' גודין טוען כי זו שיטת השיווק היחידה שנותרה לנו בעולם בו כולם מתמודדים על תשומת לב הלקוח: שיווק מבוסס תוכן - כל הסיבות והצעדים... קרא עוד
-
15/10/2020כדי לשגשג עסקים קטנים וגדולים חייבים להיות בצמיחה מתמדת. מפתחים ויועצים מסייעים להשיג זאת, אבל איזה מהם נכון לכם? קרא עוד
-
5/10/2020מחקר של שנערך במכללת ספיר מציג כיצד חברות טכנולוגיה ממשיכות לשים דגש כמעט בלעדי על גיוס מנהלי מוצר בעלי יכולות טטכולוגיות אך לא שיווקיות קרא עוד
-
27/09/2020מומחית התוכן השיווקי, מיכל אברמוביץ, מגישה על מגש עץ שוודי את הטכניקות ליצירת תוכן אפקטיבי בסטייל של איקאה ועם דוגמאות מהשטח קרא עוד
-
30/07/2020יש הרבה מיומנויות שהופכות מנהל למוצלח: יכולת ניהול אישי, מנהיגות, מיומנויות תקשורת יצירתיות ועוד - ואלה נקבעים בעיקר על ידי דפוסי חשיבה אוטומטיים שטבועים בנו. בדקו האם אתם מזהים את הדפוסים האלה אצל מנהל השיווק שלכם.
קרא עוד -
7/07/2020אחד הטרנדים החדשים והרותחים בשנים האחרונות הוא תחום המיתוג מעסיק - הדרך לגרום לעובדים שלכם לראות בכם מעסיק טוב ואכפתי. שני חדד מספקת 20 נקודות שיסייעו לכם לעשות זאת. קרא עוד
-
18/05/2020ההבלות הוסרו. אך האם באמת חזרנו "לשגרה"? ברור שהדברים לא עומדים לחזור למה שהיה פעם. אבל האם הארגון שלנו עושה את ההתאמות למציאות החדשה. 4 נקודות שיש לשקול קרא עוד