איך ניתן לבצע קידום אתרים בגוגל בצורה מהירה?
כאשר בעל אתר ירצה לקדם את האתר במנוע החיפוש, הוא ירצה לדעת פחות או יותר כמה זמן זה ייקח. חשוב לזכור כבר מתחילת הדרך כי קידום אתרים בגוגל זה לא תהליך של יום או יומיים. מדובר על תהליך ארוך שלוקח לו זמן לרקום עור וגידים, אך כאשר הוא מתרחש – התועלת היא מקסימלית. לכן ברוב המקרים הסבלנות לגמרי משתלמת, ותוכלו לראות איך פתאום האתר שלכם הופך להיות מוביל בתחומו. אז חשוב שתבינו כי אין קיצורי דרך, ורק עבודה קשה תביא לתוצאות איכותיות. חברת מסה מדיה תספק לכם מספר דרכים לזרז את קידום האתר במנועי החיפוש השונים.
תרכשו
דומיין עם וותק
אחד
מהטריקים הנפוצים ביותר שמסייעים לבצע קידום אתרים בגוגל הוא פשוט לרכוש מראש
דומיין עם וותק. דומיין שיש לו וותק, הוא כזה שכבר נסרק בעבר על ידי גוגל – וגוגל
עצמה מכירה אותו. כך שאם תשתמשו באותו דומיין, יהיה לכם קל יותר להתברג בעמודים
הראשונים במהירות. אומנם גם כאן העבודה של המקדם היא חשובה ביותר, ואם המקדם לא
יעשה את עבודתו כראוי – לא תראו תוצאות. עם דניאל מסטר תוכלו לדעת כי תוכלו להגיע
לתוצאות איכותיות בזמן הקצר ביותר.
הכניסו לאתר
תוכן בקביעות
כל
איש מקצוע שמתעסק עם קידום
אתרים בגוגל יגיד לכם כי התוכן הוא המלך. לא מדובר על
קלישאה, מדובר על מציאות של ממש שעשויה לשנות את כל תמונת המצב. ככל שתכניסו לאתר
שלכם תוכן איכותי יותר, כך הסיכויים שלכם להתברג במנוע החיפוש במקומות גבוהים
יגדלו בהתאם. ככל שהתוכן יהיה יותר איכותי, כך גם ההתקדמות עשויה להיות הרבה יותר
מהיר והרבה יותר מורגשת.
תבחרו מילות
מפתח עם תחרות מינימלית
בכדי
לבצע קידום אתרים בגוגל, יהיה עליכם לבחור מילות מפתח שהן יהיו החשובות ביותר. אך
לא מעט בעלי עסקים מחפשים את מילות המפתח החזקות ביותר, אלה שיש בהן תחרות קשה
במיוחד בין חברות גדולות. במקרה כזה יהיה מאוד קשה להתקדם בעמודי החיפוש, וכל
התהליך עשוי לקחת הרבה יותר זמן. לכן אם תרצו לקדם את האתר במהירות, יהיה עליכם
לבחור מילות מפתח עם תחרות מינימלית, מילות מפתח שבהן תוכלו להתקדם במהירות. עדיין
מדובר על מילות מפתח שיהיו רלוונטיים לעסק שלכם, וכאלה שגם יכניסו גולשים לאתר.
איכות
הקישורים היא קריטית
בניית
אסטרטגיית קישורים היא אחד מהאלמנטים החשובים ביותר בעת קידום אתרים בגוגל. אך
בכדי שתוכלו לראות את האתר טס למעלה בדירוג, יהיה עליכם לדאוג להוציא קישורים מאתרים
איכותיים בלבד. ככל שהסמכות של האתר תהיה חזקה יותר, כך תוכלו לראות ממנו תועלת
הרבה יותר גבוהה. אם הסמכות של האתר תהיה נמוכה,
הוא עשוי אפילו שלא להשפיע על הדירוג של האתר במנועי החיפוש.
מאמרים נוספים בנושא
-
8/04/2021בחודשים האחרונים המילה NFT נשמעת רבות ושכבר אין ברירה אלא לצאת ולבדוק על מה באמת כולם מדברים. קרא עוד
-
18/03/2021
-
4/03/2021לא מספיק שיש לכם ידע טכני ומידע להעביר בכדי להקים קורס אינטרנטי מוצלח. כדי להפוך אותו להצלחה ולמקסם את ההשפעה יש לעקוב אחר מספר שלבים פשוטים וברורים.
קרא עוד -
16/02/2021בעידן המודרני אין כמעט חברה או עסק שלא מקדמים את עצמם בגוגל. במאמר הבא נסביר מה זה SEO וניתן לכם את הטיפים הרלוונטיים ביותר קידום אתרים אפקטיבי.
קרא עוד -
11/02/2021דמיינו שאתם כלקוח מקבלים את החוויה המושלמת, כזו שמבינה אתכם עוד לפני שאתם מבינים. אז עכשיו אפשר להעניק את החוויה הזאת עם נפלאות האוטומציה. קרא עוד
-
7/01/2021הרשות להגנת הצרכן הכריזה כי היא פותחת במהלך שיילחם בחוות דעת מזויפות והמלצות ממומנות מצד משפיענים. המהלך רק מדגיש עד כמה מדובר בערוץ שהפך לבלתי נפרד ממאמצי השיווק של עסקים. קרא עוד
-
30/12/2020כבר הבנתם שתוכן חיוני למינוף העסק שלכם, אבל אתם (או העובדים שלכם) מרגישים ש"נגמרו הרעיונות"? מיכל אברמוביץ מגיעה עם דלי שמפניה צוננת ורעיונות מבעבעים לפוסטים או מאמרים שיעניינו את קהל היעד שלכם.
לחיים! קרא עוד -
25/11/2020יש כמה דברים פשוטים – אך יעילים – שניתן ליישם ואשר ישפיעו בצורה משמעותית על היכולת שלכם לתקשר עם הקונים ולהגדיל את המכירות בתקופת חגיגת הקניות המקוונת הקרובה:
קרא עוד -
17/06/2020לפעמים זה כמו אגרוף וירטואלי בבטן”, כותבת מיכל לוצקי, סמנכ"ל הדיגיטל והפיתוח העסקי של גלובס. היא משתפת אותנו בדילמה של גוף מדיה לגבי אפשרוית לטוקבקים, ומגלה מה החליטו בסוף בגלובס. קרא עוד