תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה לגלר נסיס
17/06/2009 17:15
לאחר מכרז בין 4 משרדים, בחרה האוניברסיטה הפתוחה בגלר-נסיס.
הזכייה בתקציב באה בעקבות מכרז שבו שיתפו פעולה באופן מלא משרד האוף-ליין, גלר-נסיס עם ארק אינטראקטיב, סוכנות האינטרנט גם היא מקבוצת פובליסיס ישראל.
במסגרת המכרז התמודדו המשרדים עם בריף שמטרתו שיפור תדמית האונ' הפתוחה בקרב תלמידים ומעסיקים.
בימים אלו עולה קמפיין פרסומי ראשון לפתיחת ההרשמה ל 2010.
כתבות נוספות
-
2/08/2022איש הטלוויזיה, הרדיו והתיאטרון, דליק ווליניץ, חתם עם רשת "שטיינר מכשירי שמיעה" – סונובה ישראל להמשך הובלת הקמפיינים הפרסומיים של החברה למשך שנה נוספת. קרא עוד
-
20/07/2022מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות לשדרוג הנעל האיקונית CLUB C- DOUBLE GEO קרא עוד
-
5/07/2022יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי בישראל אמרה: "אני רואה בחיבור עם קבוצת שופרסל ממשחקי טוקיו לפריז עוגן חשוב מאוד ליכולת שלנו לתרגם את החלום האולימפי להצלחות בזירה הבינלאומית. קרא עוד
-
4/07/2022הסרטון החדש מספר על שני בני זוג המחליטים לפלפל ערב אחד את הזוגיות שלהם ו"מתפרצים" אל אולם התצוגה המרשים של "ניסו רהיטים", קרא עוד
-
23/06/2022הקמפיין תחת הסלוגן "מראות את זה כמו שזה". קרא עוד
-
19/06/2022הזמר הקליט לטובת הקמפיין גם שיר חדש, בהלחנת המעבד והמפיק המוזיקלי הבכיר שמוליק נויפלד קרא עוד
-
16/06/2022לנובו הקימה קהילה באמצעות פעילות שלוקחת השראה מעולמות ה-NFT ואלמנטים תחרותיים ומשחקיים מעולם הגיימינג קרא עוד
-
16/06/2022רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ "מי זאת" קרא עוד
-
14/06/2022בהשקת פיתוח ועיצוב קולקציית FARMES הושקו כ- 250,000 ₪. קרא עוד