חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

קינלי השלימה מיתוג מחדש באמצעות "פירמה"

חברת המיתוג Firma- The Brandhouse המתמחה ביצירת חווית מיתוג כוללת משלימה בימים אלה פרויקט חדש בתחום המיתוג: Kinley .

לדברי אלעד משען ודורון גולדנברג, מנכ"לים משותפים: "מטרת התהליך הייתה ליצור פלטפורמה מותגית רחבה למותג הוותיק קינלי, אשר תיתן מענה למוצרים הקיימים ופיתוח סדרות נוספות בעתיד. השפה העיצובית החדשה באה לשרת את מהות המותג - less is more תחת ערכים של מינימליזם, עידון, יוקרה ותחכום. מעבר לכך נבנתה למותג שפה ייחודית, מבודלת ובולטת היוצרת אחידות בין הסדרות השונות וייחוד לכל סדרה המבטא את אופיה.

 

השניים הוסיפו כי "בחרנו בטיפה כמארקר סומטי מוביל, הטיפה שהיא כדור זעיר טבעי של מים מסמלת גם - קורטוב, משהו מקצת...הטיפה היא קנה מידה לטעימה קטנה, תמצית של משהו גדול היא משדרת את המסר המרכזי של המותג ואת ערכיו - מינימליזם, עידון, פשטות וטוהר".

 

במסגרת מהלך המיתוג מחדש הושקו שלוש סדרות חדשות: סדרת בסיס הכוללת סודה וסודה לימון; סדרת מוגזים עדינים הכוללת קינלי עדין בטעם רימונים פירות יער, קינלי עדין בטעם אננס תפוח וקינלי עדין בטעם אפרסק וסדרת הפרי המוגז עדין הכוללת קינלי פרי בטעם מנדרינה, קינלי פרי בטעם תפוח וקינלי פרי בטעם אשכולית.

 

Firma. The Brandhouse הוקמה בשנת 2004 על-ידי דורון גולדנברג ואלעד משען, שהכירו על ספסל הלימודים בבצלאל. אחרי סיום לימודיהם, השניים עומדים בראש אחת החברות הגדולות והמצליחות בישראל בתחום המיתוג ואחראיים למיתוג של חברות, ארגונים ומותגים רבים ומובילים, ביניהם: Kika, Nestea, twentyfourseven, בנק לאומי, זהבי עצמון, קופ"ח מאוחדת, לחם ארז, גליתא, רנואר, café' café', נביעות ועוד רבים וטובים.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד