חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

בזוקה בקמפיין מבוסס טיסה לחלל

אחרי בזק, גם בזוקה מקבוצת שטראוס תשלח ישראלי לטיסה בחלל. ההשתתפות במבצע תתבצע על ידי קודים שיופיעו על גבי מוצרים ואשר יוזנו לאפליקציה ייעודית לקמפיין. הקמפיין עולה באמצעות באומן בר רבנאי וטינק שינהלו את האינטראקטיב.

לדברי מיכל לוי, מנהלת שיווק בשטראוס תענוג והנאה: "בזוקה שמחה להכריז על מבצע 'בזוקה לחלל'. כל אחד יכול להשתתף בהגרלה אבל רק אחד יזכה בטיסה לחלל. הטיסה לחלל באמצעות ROCKETSHIP TOURS המיוצגת בישראל על ידי אופיר טורס, תצא ממדבר מוהאבי באריזונה וכוללת מחנה אימונים מקדים בן 4 ימים שבמהלכו תבדק הכשירות של הזוכה לטוס לחלל ולאחריו זוכה אחד יטוס לחלל. "

ההשתתפות במבצע ע"י קודים אותם יוכלו המשתתפים להזין באפליקציה חווייתית של "בזוקה לחלל", הכוללת גם משחקים חלליים בעמוד הרשמי של בזוקה בפייסבוק. הקודים יופיעו על גבי מוצרי בזוקה.

עבור המבצע הופקו מהדורות מיוחדות של אריזות בזוקה ללא סוכר: בזוקה בטעם קלאסי, תות-בננה ענבים ומאגדות. המבצע יכלול קמפיין טלויזיה שיעלה לקראת סוף אוקטובר ואינטרנט בכיכובם  של בזוקה ג'ו וחבורתו.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד