חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אפליקציה חדשה מבית Winmore

, מקבוצת Pretesting Group, חברה מובילה מארה"ב שעוסקת במחקר בתחום השיווק והפרסום מביאה לארץ פיתוח חדשני הצפוי לשנות את ענף השיווק והפרסום בארץ. החברה פיתחה אפליקצייה חינמית וחדשנית –MYCODE -  המפענחת באמצעות קוד דיגיטלי שידורי קול מהטלוויזיה, רדיו או מחשב ומעבירה הצעות מיוחדות, הנחות, מבצעים, קופונים, מידע ממוקד, סרטונים, מוצרים חדשים ושלל אפשרויות נוספות ישירות לצרכן דרך מכשיר הסמארטפון, טאבלט, מחשב וכו'.

 

האפליקצייה צפויה לשנות את עולם הפרסום ואת תפיסת המפרסמים, התקשורת והצרכנים, בכל הנוגע לפרסום כפי שהוא מוכר כיום. בזמן שמפרסמים ייהנו מפרסומת אפקטיבית, אינטראקטבית, חדשנות וגידול במגוון המסרים ובמכירות, התקשורת תהנה  מגידול ברייטינג  ברצועות הפרסום ומהאפשרות להעביר מסר גם אם הצופה נעדר בזמן נתון. הצרכנים לאומת זאת, ייהנו מקשר אישי, מאפשרות לבחור ולהגיב ומכל אותן ההטבות שיבחר המפרסם להעניק.

 

מספר חברות מובילות במשק הישראלי הביעו עניין רב בטכנולוגיה החדשנית וככל הנראה צפויות להחיל שימוש באפליקצייה בשבועות הקרובים, ביניהם שטראוס, אסם, בזק בינלאומי, KRAFT ישראל ועוד.  חברות מובילות בארה"ב כבר משתמשות בשירות המהפכני, וביניהם פיצה האט, בורגר קינג,  פפסי, מייבלין, VERIZON , AT&T ושידורי טלוויזיה בערוצי NBC ו,CBS ועוד. יהיה ניתן להוריד את האפליקצייה, שכבר נוסתה בארץ בהצלחה, החל מה-9 לדצמבר.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד