חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

דוח אפיקי הפרסום 2011 של "שיווק מדעי"

דוח אפיקי הפרסום 2011 של "שיווק מדעי" (הגדל)

המחאה החברתית והמשבר העולמי היכו בענף הפרסום: היקף ההוצאה לפרסום בישראל ירד ב-2011 ב-4.6%, והגיע ל-3.76 מיליארד שקל, לעומת 3.94 מיליארד שקל ב-2010. מהם אפיקי הפרסום השונים העומדים בפני מפרסמים כיום, ומהם הקמפיינים הבולטים של השנה החולפת? תוכלו למצוא בדוח המסכם את הפרסום בשנת 2011 - להורדה בחינם של "שיווק מדעי".

כאן

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד