20,000 הזמנות לדוגמא עם מסר ייחודי יגיעו למתחתנים
אסף גרישנפן, מנכ"ל שותף: "מתוך חשיבה אסטרטגית ורצון להשיג בידול מול מאות המוצרים המוצעים למתחתנים, הבנו שיש צורך בפרסום 'שונה' בקטלוג חתן כלה. ולכן הוספנו לכל מארז של חתן כלה הזמנה בחיתוך לייזר מיוחד המגיעה במעטפה שאי אפשר לפספס. רגע פתיחת המעטפה מספק למתחתנים את אותה החוויה שהם יעניקו למוזמנים שלהם עם המסר שמדובר באירוע מיוחד וחד פעמי".
הקמפיין כלל הפקה של 20,000 הזמנות עם עיטורים עדינים המושגים באמצעות חיתוך בלייזר ובמרכזם תחרת נייר המשתלבת בעיטורים. גם בבחירת המעטפות שמרו ב- PAPERBOUTIQUE על מיתוג יוקרתי כשנמנעו מהדפסת לוגו או סממן מסחרי, והוסיפו להן סימול של חותם שעווה. ההזמנה עצמה נפתחת במסר 'אירוע גדול מתחיל בפרטים הקטנים' ומבהירה את החשיבות של הפיכת רגע פתיחת מעטפת ההזמנה לחווייתי .
הקמפיין מלווה בפעילות שיווקית בגוגל הכוללת קידום אתר החברה וקמפיין פרסומי לקראת עונת החתונות. הקמפיין מאפשר הגברה נוספת של חשיפה מול קהל המתחתנים המחפש בצורה אקטיבית אחר הזמנות מיוחדות לאירוע.
PAPERBOUTIQUE הוקמה בשנה 2012 מתוך רצון מייסדיה להביא לישראל עולם עשיר של הזמנות לאירועים המשלבות עיצוב יוקרתי ואת טכנולוגיית החיתוך בלייזר המובילה כיום בעולם. חיתוך בלייזר מאפשר להוציא לפועל חיתוכים דקים ומדוייקים של ההזמנה, וליצור דוגמאות ייחודיות, המשלבות פרסונליזציה, ונעימות למראה ולמגע. שנה לאחר הקמתה PAPERBOUTIQUE מספקת מגוון רחב של הזמנות בעיצוב אישי לאירועי היוקרה של ישראל הן הפרטיים והן העיסקיים.
לדוגמאות נוספות של הזמנות
כתבות נוספות
-
5/07/2022יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי בישראל אמרה: "אני רואה בחיבור עם קבוצת שופרסל ממשחקי טוקיו לפריז עוגן חשוב מאוד ליכולת שלנו לתרגם את החלום האולימפי להצלחות בזירה הבינלאומית. קרא עוד
-
4/07/2022הסרטון החדש מספר על שני בני זוג המחליטים לפלפל ערב אחד את הזוגיות שלהם ו"מתפרצים" אל אולם התצוגה המרשים של "ניסו רהיטים", קרא עוד
-
23/06/2022הקמפיין תחת הסלוגן "מראות את זה כמו שזה". קרא עוד
-
19/06/2022הזמר הקליט לטובת הקמפיין גם שיר חדש, בהלחנת המעבד והמפיק המוזיקלי הבכיר שמוליק נויפלד קרא עוד
-
16/06/2022לנובו הקימה קהילה באמצעות פעילות שלוקחת השראה מעולמות ה-NFT ואלמנטים תחרותיים ומשחקיים מעולם הגיימינג קרא עוד
-
16/06/2022רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ "מי זאת" קרא עוד
-
14/06/2022בהשקת פיתוח ועיצוב קולקציית FARMES הושקו כ- 250,000 ₪. קרא עוד
-
14/06/2022הזכיינית, SBN, חידשה עם המותג נאוטיקה את ההסכם ל 20 שנה נוספות קרא עוד
-
9/06/2022לדברי רונית רפאל: סטודיו C החדש יעניק ללקוחות חוויה חדשה ועדכנית. קרא עוד