סינגל של עדן בן זקן יוצא במסגרת קמפיין רנואר

אשת השנה במוזיקה, עדן בן זקן נבחרה לחדש את הלהיט של שנות השמונים FRESH כחלק משיתוף פעולה עם חברת האופנה רנואר אותו תשחרר כסינגל לצד קליפ מושקע המשלב קטעים מתוך קמפיין הג'ינסים של הרשת בכיכובם של ארבעת הפרזנטורים יהודה לוי, ניבר מדר, גפן ברקאי ויעל שלבייה.
בן זקן יחד עם המפיקים המוזיקליים והמעבדים דולב רם, פן חזות ונוב יצרו גרסה חדשנית ומפתיעה ללהיט שהקפיץ את כולם לפני למעלה מ-30 שנה שישמש כשיר הנושא לפרסומת הדנים של הרשת.
רנואר תעלה במקביל עם סרטוני פרסומת קצרים לגברים ונשים שיתמקדו בקולקציית הדנים החדשה לעונת החורף 2018-19 אשר עומדת בסימן החזרה למקורות, לדנים הקלאסי בעל המראה הנקי המזוהה עם המורשת האופנתית של שנות ה-80 וה-90.
צללית גזרת הסקיני ממשיכה ללוות אותנו נאמנה גם העונה, עם שינוי בעצמת עיבוד הבד, כמו: הקרעים שהולכים ומתמעטים, הכביסות מתעדנות ומקנות לג'ינס מראה של התיישנות טבעית בפלטה צבעונית עשירה של כחולים בשילוב נגיעות של שחור ואפור.
כתבות נוספות
-
12/01/2021רגע לפני הסגר השחקן והיזם גל אמיתי, שיככב בסרט המדובר "קרב אוויר", בעל בית הספר למשחק "הסטודיו" ובעל בר מצליח בתל אביב (בימים כתיקונם), נבחר לככב בקמפיין לפרויקט המשרדים LYFE של החברות דן נדל"ן ואשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, קרא עוד
-
6/01/2021חברת הסקרים קוואלטריקס מבית SAP ערכה סקר בקרב עובדים מכל העולם ומצאה מי הם העובדים הכי מרוצים ואיך חווית העובד שלהם השתפרה כתוצאה מהקורונה
קרא עוד -
25/12/2020סקר המפרסמים של מנהלי שיווק מצייצים וחברת Segmanta מציג נתונים עדכניים על שינויים בהעדפות מפרסמים בתקופת הקורונה ולקראת 2021 קרא עוד
-
1/12/2020YouTube מסכמת שנה עם דירוג הסרטונים והקליפים הטרנדיים ביותר בישראל ב-2020. הדירוג מביא את היוצרים, התוכניות והמוזיקה שליוו אותנו בשנה בה העולם צפה במסכים יותר מתמיד. קרא עוד
-
30/11/2020בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין לקידום פיקדון "תות", פיקדון חדש בסדרת "פיקדונות פרי השעה" של הבנק. מי שנבחר להוביל את הקמפיין , לצד הפרזנטור דביר בנדק הוא השף ישראל אהרוני. פיקדון תות הינו פיקדון המיועד ללקוחות כל הבנקים. הפיקדון מבטיח אופטימיזציה בין שני מסלולים (מדד וריבית) ובכל שנה הוא זמין ללקוח במסלול שהרוויח הכי הרבה. קרא עוד
-
26/11/2020אלמליח, המתחזקת חשבון אינסטגרם עם למעלה מחצי מיליון עוקבים, ויזמה לאחרונה את פרויקט "מאמא לאמא" קרא עוד
-
25/11/2020ארגון המתנדבים הגדול בישראל, יד שרה, יוצא בקמפיין חדש במטרה לחבר ללא עלות, כל אדם מעל גיל 70 שאינו מתגורר בקרבת ילדיו, למוקד החירום הרפואי של יד שרה ולקבל בחינם חיישן נפילה חדשני. קרא עוד
-
19/11/2020יוסי כץ, סמנכ"ל השיווק של וואלה!שופס מציין כי "בבלאק פריידי המדיה מלאה במסרים מסחריים וכל מה שנשאר לצופה זה רק "מבצע בלאק פרייד" ואין בידול ונכסיות למותג כזה או אחר". קרא עוד