להקת "היהודים" נבחרה לפרזנטורית המותג BOSE PRO

מותג ציוד האודיו העולמי BOSE PRO יחד עם קבוצת כהנא, הנציגה הבלעדית של המותג בישראל, בחרו לראשונה פרזנטורית לפעילותם בארץ – להקת "היהודים". במסגרת תפקידה כפנים של המותג בישראל, הלהקה תקדם את המותג באמצעות הופעות מיוחדות שתערוך וכן בפעילות במדיה החברתית.
BOSE PRO משווק בישראל על ידי קבוצת כהנא, המספקת פתרונות מקצועיים ומתקדמים בתחום החשמל, הבקרה והאלקטרוניקה. נציגי קבוצת כהנא יזמו את שיתוף הפעולה עם להקת הרוק, שהסכימה לראשונה לקחת חלק בקמפיין משותף עם המותג. המותגPRO BOSE הוא חלוץ בתחום פתרונות הסאונד המקצועיים, שבנה לעצמו לאורך שנים רבות מובילות במתן פתרונות סאונד ייחודיים בקטגוריות מגוונות כגון ברים, חנויות, אצטדיונים,ומערכות מקצועיות להופעות. המותג קנה לעצמו מוניטין רב בזכות איכות מערכות ההגברה, הרמקולים ומערכות האודיו המקצועיות שהוא מציע. עסקים ומותגים רבים ברחבי העולם, כמו גם בישראל, בחרו להתקין מערכות של המותג ביניהם ניתן למצוא את איקאה, אמריקן איגל, אדידס, בילבונג, ברגר קינג, מסעדת מיטבר, תיאטרון גבעתיים, מלון דן פנורמה ת"א ועוד.
לדברי רועי כהנא, מנכ"ל משותף בקבוצת כהנא: "שיתוף הפעולה זה הינו ראשון מסוגו בארץ בתחום האודיו המקצועי. החיבור בין היהודים ל-BOSE PRO הינו חיבור טבעי כיוון שמדובר בשני מותגים המקדשים יצירתיות ושימוש בטכנולוגיות חדשות, כל זאת לצד קידום תרבות של יצירתיות, חדשנות ועבודת צוות כערך עליון. גם BOSE PRO וגם היהודים יוצרים מתוך תשוקה למוזיקה ולאיכות סאונד בלתי מתפשרת, הכל כדי ליצור חוויה ייחודית וקלאסית עבור הקהל".
לדברי אורית שחף ותום פטרובר: "מאז הקמת הלהקה, לא מצאנו שנכון לנו בשלבים כאלה ואחרים שיתופי פעולה מתחומים שונים. במפגשנו עם קבוצת כהנא, זכיינית Bose Pro בישראל, החיבור היה טבעי מתחילת הדרך ומהר מאוד נמצאה שפה משותפת וגישה המכבדת את תפיסת עולמנו כאמנים. חשנו שקבוצת כהנא ו-Bose Pro מייצגים גישה בלתי מתפשרת בכל מה שקשור לאיכות, מקצועיות ונאמנות לקהלים שהולכים איתם דרך ארוכה ורבת שנים, וכך גם אנחנו".
כתבות נוספות
-
12/01/2021רגע לפני הסגר השחקן והיזם גל אמיתי, שיככב בסרט המדובר "קרב אוויר", בעל בית הספר למשחק "הסטודיו" ובעל בר מצליח בתל אביב (בימים כתיקונם), נבחר לככב בקמפיין לפרויקט המשרדים LYFE של החברות דן נדל"ן ואשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, קרא עוד
-
6/01/2021חברת הסקרים קוואלטריקס מבית SAP ערכה סקר בקרב עובדים מכל העולם ומצאה מי הם העובדים הכי מרוצים ואיך חווית העובד שלהם השתפרה כתוצאה מהקורונה
קרא עוד -
25/12/2020סקר המפרסמים של מנהלי שיווק מצייצים וחברת Segmanta מציג נתונים עדכניים על שינויים בהעדפות מפרסמים בתקופת הקורונה ולקראת 2021 קרא עוד
-
1/12/2020YouTube מסכמת שנה עם דירוג הסרטונים והקליפים הטרנדיים ביותר בישראל ב-2020. הדירוג מביא את היוצרים, התוכניות והמוזיקה שליוו אותנו בשנה בה העולם צפה במסכים יותר מתמיד. קרא עוד
-
30/11/2020בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין לקידום פיקדון "תות", פיקדון חדש בסדרת "פיקדונות פרי השעה" של הבנק. מי שנבחר להוביל את הקמפיין , לצד הפרזנטור דביר בנדק הוא השף ישראל אהרוני. פיקדון תות הינו פיקדון המיועד ללקוחות כל הבנקים. הפיקדון מבטיח אופטימיזציה בין שני מסלולים (מדד וריבית) ובכל שנה הוא זמין ללקוח במסלול שהרוויח הכי הרבה. קרא עוד
-
26/11/2020אלמליח, המתחזקת חשבון אינסטגרם עם למעלה מחצי מיליון עוקבים, ויזמה לאחרונה את פרויקט "מאמא לאמא" קרא עוד
-
25/11/2020ארגון המתנדבים הגדול בישראל, יד שרה, יוצא בקמפיין חדש במטרה לחבר ללא עלות, כל אדם מעל גיל 70 שאינו מתגורר בקרבת ילדיו, למוקד החירום הרפואי של יד שרה ולקבל בחינם חיישן נפילה חדשני. קרא עוד
-
19/11/2020יוסי כץ, סמנכ"ל השיווק של וואלה!שופס מציין כי "בבלאק פריידי המדיה מלאה במסרים מסחריים וכל מה שנשאר לצופה זה רק "מבצע בלאק פרייד" ואין בידול ונכסיות למותג כזה או אחר". קרא עוד