"טיימס סקוור ישראל" מתקינה מסכי ענק דיגיטליים במתחם הבורסה

חברת שילוט החוצות בראשותו של אבי עבדי "טיימס סקוור ישראל" מקבוצתEWAVE, תשיק מתחם מסכי ענק דיגיטליים במתחם הבורסה ברמת גן.
מדובר על כ-500 מ"ר של מסכי ענק דיגיטליים, כשבמהלך השנה יתווספו מאות מ"ר נוספים בפריסה ארצית. המתחם כולל בשלב הראשון ארבעה מגה מסכים, החדשניים ביותר בעולם, הכוללים רזולוציות גבוהות (3 מילון פיקסלס; 16 מיליון צבעים): בניין שאפ 100 מ"ר; בניין BDB70 מ"ר; משה אביב צפון 60 מ"ר; משה אביב מערב 60 מ"ר; מגדל סמסונג 80 מ"ר. המסכים ממוקמים בסמוך לתחנת הרכבת הקלה שניבנת בימים אלו ובין גורדי השחקים שבמתחם.
בשונה משלטי החוצות הסטטיים המסורתיים, מסכי הענק הדיגיטליים מאפשרים הצגה של יותר מקמפיין אחד ובנוסף לזאת מוריד את עלויות ההפקה ל-0 מכיוון שהצגת הקמפיינים מסתכמת בהעלאת קובץ בלבד ללא צורך במתקינים כפי שנהוג בשלטי נייר/בד. ההגבלה תהיה ל-6 קמפיינים בו זמנית בלבד כדי להעניק לכל מפרסם את זמן המסך הראוי.
ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה:" המיזם הינו חלק מתוכנית המתאר העירונית שצפויה לשנות ללא היכר את מתחם הבורסה, שתכלול פיאצות, בתי קפה ומקומות בילוי במטרה להתחרות בתל אביב השכנה. עיריית רמת גן, רואה במתחם הטיימס סקוור ברמת גן מתחם מסחרי-תרבותי מרכזי בפעילויות העירייה בשנים הקרובות ותחגוג בו אירועים ומועדים שונים כמו פורים, ראש השנה האזרחי ועוד."
אבי עבדי: " מדובר במיזם שישבור את קו הרקיע של הפרסום בישראל בדומה לפיקדילי בלונדון והטיימס סקוור בניו יורק. אלו לא רק מסכי ענק דיגיטליים אלא מהפכה שיווקית וצרכנית שתיגע גם בצרכן הסופי.אנשים הולכים לטיימס סקוור כדי לראות את הקניון הדיגיטלי הכי מדהים בעולם. סקרים מדברים על כך ש-8 מתוך 10 אנשים בטיימס סקוור אמרו שהמסכים והפרסומות הם הכוח משיכה של המקום וכמחצית צילמו תמונות שלהם כשמעל 60% אמרו שהם בילו יותר מחמש דקות בבהייה בהם.ברגע שהמסכים יוצבו, כל מתחם הבורסה יתעורר ויכלול פיאצות, בתי קפה ומסעדות".
כתבות נוספות
-
12/01/2021רגע לפני הסגר השחקן והיזם גל אמיתי, שיככב בסרט המדובר "קרב אוויר", בעל בית הספר למשחק "הסטודיו" ובעל בר מצליח בתל אביב (בימים כתיקונם), נבחר לככב בקמפיין לפרויקט המשרדים LYFE של החברות דן נדל"ן ואשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, קרא עוד
-
6/01/2021חברת הסקרים קוואלטריקס מבית SAP ערכה סקר בקרב עובדים מכל העולם ומצאה מי הם העובדים הכי מרוצים ואיך חווית העובד שלהם השתפרה כתוצאה מהקורונה
קרא עוד -
25/12/2020סקר המפרסמים של מנהלי שיווק מצייצים וחברת Segmanta מציג נתונים עדכניים על שינויים בהעדפות מפרסמים בתקופת הקורונה ולקראת 2021 קרא עוד
-
1/12/2020YouTube מסכמת שנה עם דירוג הסרטונים והקליפים הטרנדיים ביותר בישראל ב-2020. הדירוג מביא את היוצרים, התוכניות והמוזיקה שליוו אותנו בשנה בה העולם צפה במסכים יותר מתמיד. קרא עוד
-
30/11/2020בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין לקידום פיקדון "תות", פיקדון חדש בסדרת "פיקדונות פרי השעה" של הבנק. מי שנבחר להוביל את הקמפיין , לצד הפרזנטור דביר בנדק הוא השף ישראל אהרוני. פיקדון תות הינו פיקדון המיועד ללקוחות כל הבנקים. הפיקדון מבטיח אופטימיזציה בין שני מסלולים (מדד וריבית) ובכל שנה הוא זמין ללקוח במסלול שהרוויח הכי הרבה. קרא עוד
-
26/11/2020אלמליח, המתחזקת חשבון אינסטגרם עם למעלה מחצי מיליון עוקבים, ויזמה לאחרונה את פרויקט "מאמא לאמא" קרא עוד
-
25/11/2020ארגון המתנדבים הגדול בישראל, יד שרה, יוצא בקמפיין חדש במטרה לחבר ללא עלות, כל אדם מעל גיל 70 שאינו מתגורר בקרבת ילדיו, למוקד החירום הרפואי של יד שרה ולקבל בחינם חיישן נפילה חדשני. קרא עוד
-
19/11/2020יוסי כץ, סמנכ"ל השיווק של וואלה!שופס מציין כי "בבלאק פריידי המדיה מלאה במסרים מסחריים וכל מה שנשאר לצופה זה רק "מבצע בלאק פרייד" ואין בידול ונכסיות למותג כזה או אחר". קרא עוד