מותג בייביסיטר משיק חיתול חדש בהשקעה של 5 מיליון ש"ח
.jpg)
בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל והמשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק חיתול חדש בהשקעה של 5 מיליון שקלים. מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, דיגיטל, ובנקודות המכירה, הן במגזר הכללי והן במגזר החרדי והערבי.
החיתול החדש מציג שורה של חידושים ושיפורים לצד הפרמטרים המצוינים שכבר קיימים בחיתולי בייביסיטר; הוא סופג כ-30% יותר מהמתחרים המובילים*, רך ונעים יותר למגע מהחיתול הנוכחי וגם גמיש יותר – שילוב שיוצר עיטוף מושלם. החיתול מציג שיפור נוסף ומשמעותי – הוא נבדק דרמטולוגית לעור רגיש ולכן מתאים לעורם הרגיש של תינוקות. החיתול גם שודרג ברמת הנראות והוא בעל עיצוב חדש וייחודי.
לדברי יעל בן צבי, סמנכ"ל השיווק של ניאופרם מוצרי צריכה: "בפיתוח החיתול החדש של בייביסיטר, כמו בכל מוצרינו, הושם דגש על מענה מיטבי לצרכים של הצרכנים שלנו, כדי להעניק להם את המוצרים הטובים ביותר. היה לנו חשוב לחדד ולדייק את הדרישות ואני גאה לומר, כי הצלחנו להגיע לתוצאה מצוינת, המהווה קפיצת מדרגה עבור המותג בייביסיטר. החיתול החדש שלנו, מציע אלטרנטיבה מעולה בשוק החיתולים, עם חיתול בעל ספיגה מנצחת, רך, גמיש ומותאם לעור רגיש. אך לא פחות חשוב, מוצע גם במחיר נגיש".
העיצוב החדש של חיתולי בייביסיטר, מוצע לצרכנים עם איורים ייחודיים ומדליקים, ובמידות 3, 4, 4+ ,5 ו- 6, כאשר לכל מידה עיצוב ייחודי משלה.
את מוצרי בייביסיטר ניתן להשיג באתר האונליין של המותג, באתר האונליין של סופר-פארם, וכן ברשתות המזון, ברשת Be ובחנויות נבחרות.
כתבות נוספות
-
12/01/2021רגע לפני הסגר השחקן והיזם גל אמיתי, שיככב בסרט המדובר "קרב אוויר", בעל בית הספר למשחק "הסטודיו" ובעל בר מצליח בתל אביב (בימים כתיקונם), נבחר לככב בקמפיין לפרויקט המשרדים LYFE של החברות דן נדל"ן ואשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, קרא עוד
-
6/01/2021חברת הסקרים קוואלטריקס מבית SAP ערכה סקר בקרב עובדים מכל העולם ומצאה מי הם העובדים הכי מרוצים ואיך חווית העובד שלהם השתפרה כתוצאה מהקורונה
קרא עוד -
25/12/2020סקר המפרסמים של מנהלי שיווק מצייצים וחברת Segmanta מציג נתונים עדכניים על שינויים בהעדפות מפרסמים בתקופת הקורונה ולקראת 2021 קרא עוד
-
1/12/2020YouTube מסכמת שנה עם דירוג הסרטונים והקליפים הטרנדיים ביותר בישראל ב-2020. הדירוג מביא את היוצרים, התוכניות והמוזיקה שליוו אותנו בשנה בה העולם צפה במסכים יותר מתמיד. קרא עוד
-
30/11/2020בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין לקידום פיקדון "תות", פיקדון חדש בסדרת "פיקדונות פרי השעה" של הבנק. מי שנבחר להוביל את הקמפיין , לצד הפרזנטור דביר בנדק הוא השף ישראל אהרוני. פיקדון תות הינו פיקדון המיועד ללקוחות כל הבנקים. הפיקדון מבטיח אופטימיזציה בין שני מסלולים (מדד וריבית) ובכל שנה הוא זמין ללקוח במסלול שהרוויח הכי הרבה. קרא עוד
-
26/11/2020אלמליח, המתחזקת חשבון אינסטגרם עם למעלה מחצי מיליון עוקבים, ויזמה לאחרונה את פרויקט "מאמא לאמא" קרא עוד
-
25/11/2020ארגון המתנדבים הגדול בישראל, יד שרה, יוצא בקמפיין חדש במטרה לחבר ללא עלות, כל אדם מעל גיל 70 שאינו מתגורר בקרבת ילדיו, למוקד החירום הרפואי של יד שרה ולקבל בחינם חיישן נפילה חדשני. קרא עוד
-
19/11/2020יוסי כץ, סמנכ"ל השיווק של וואלה!שופס מציין כי "בבלאק פריידי המדיה מלאה במסרים מסחריים וכל מה שנשאר לצופה זה רק "מבצע בלאק פרייד" ואין בידול ונכסיות למותג כזה או אחר". קרא עוד