חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

Playtika חתמה על חסות ל-5 שנים עם מכבי ת"א כדורסל

צילום: עודד קרני

חברת המשחקים הבינלאומית Playtika (פלייטקה) המפתחת משחקי רשת (בעיקר למובייל) ומעסיקה כ- 4000 עובדים ברחבי העולם מתוכם, 900 במטה החברה בישראל, הודיעה כי תעניק חסות ראשית למועדון הכדורסל של מכבי תל אביב לתקופה של 5 שנים.

  

במסגרת הסכם החסות, שם הקבוצה יעודכן  למכבי Playtika תל אביב ומעתה הלוגו החדש יופיע על מדי הקבוצה, האוטובוס של השחקנים ועל גבי אמצעים פרסומים נוספים.

 

ניר קורצ'ק סמנכ"ל השיווק הגלובלי של Playtika אמר היום, "אנו גאים בשיתוף הפעולה עם אחד מעמודי התווך בתרבות הישראלית, המזוהה עם מצוינות ומובילות בארץ ובעולם.

מדובר בחיבור טבעי בין שני מותגים ישראלים שבנו את עצמם והגיעו להצלחה בינלאומית וקשר מובהק בין הערכים וה- DNA של מכבי תל אביב ופלייטיקה המאמינה שמשחק הוא צורך אנושי בסיסי, וחלק מחזונה לייצר למיליוני השחקנים חווית בידור באמצעות אינסוף דרכים לשחק. 

 

אנו מאמינים ששיתוף הפעולה בין שני המותגים המייצגים מצוינות, ספורטיביות  עבודת צוות וחיבור לקהילה, יצליחו לייצר ערך מוסף הדדי ולהגביר את המודעות והחשיבות של ספורט, בידור ונתינה לקהילה במיוחד בתקופה זו".

 

שמעון מזרחי, יו"ר מועדון הכדורסל מכבי תל אביב אמר היום,  "אני גאה לומר שהסיפור של מכבי תל אביב והסיפור של פלייטיקה משיק בנקודות ממשק רבות. בשני המקרים מדובר במותג ישראלי שבנה את עצמו לאורך השנים נדבך אחר נדבך בזירה המקומית והגיע להצלחה גדולה בזירה הבינלאומית. שני המותגים עוסקים בראש ובראש במשחק, בהנאה, בבידור ובכיף. ליבי תקווה שאנחנו מתחילים דרך שתימשך שנים רבות ארוכות וטובות, עם הצלחות, תארים, רגעי אושר והרבה ניצחונות".

 

חברת פלייטיקה שהוקמה לפני 10 שנים בתל אביב על ידי רוברט אנטוקול, המשמש כמנכ"ל החברה מאז הקמתה ואורי שחק, הפכה בתקופה קצרה מסטארט אפ ישראלי קטן לסיפור הצלחה בינלאומי, עם פרוטפוליו של עשרות משחקי רשת במגוון קטגוריות ומעל 30 מיליון  שחקנים מרחבי העולם המשחקים מידי חודש במגוון המשחקים.


כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד