יד שרה 'לא משאירה אותם לבד'
היקף
המהלך שנעשה בשותפות עם משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים נאמד בכ-12 מיליון שקלים.
יד שרה אשר חברה
עם פרוץ הקורונה למשרד העבודה, הרווחה והשירותים הקהילתיים בראשותו של השר איציק
שמולי וחיברה אלפי קשישים עריריים ללא כל עלות- לשירותי המצוקה של יד שרה, מרחיבה את המהלך ותחבר מעתה כל אדם
מעל גיל 70 שילדיו אינם מתגוררים בקרבתו לחיישן נפילה ולמוקד החירום הרפואי של יד שרה.
בקמפיין שותפים: יפה אפרתי תקשורת ומשרד הפרסום ראובני פרידן, ובקידום הקמפיין מסייעים הסטארט אפ HUMANZ המנהל קמפיינים באמצעות משפיענים בעזרת מערכת ייחודית וחכמה, וסוכנות הפרסום כוורת בבעלותו של עמרי אימבר- המספקת שירותי תוכן ובאז דיגיטלי באמצעות מובילי תוכן ופעילויות בקבוצות אורגניות.
***
יד שרה , אשר
נוסדה ע"י הרב אורי לופוליאנסקי בשנת
1976 חרתה על דגלה את השאיפה לספק
לכל אחד את מעטפת הבריאות המושלמת בחיק המשפחה והקהילה התומכת, והיא כיום ארגון
המתנדבים הגדול בישראל.
יד שרה
מספקת מגוון שירותים לציבור הרחב, החל
מהשאלת ציוד רפואי, מוקד מצוקה, מחלקת אשפוז בית, שירות הסעות למוגבלים בתנועה,
מרכזי שיקום מרפאת שיניים ניידת ושירותים נוספים. יד שרה מסייעת במגוון שירותי
הסיוע שלה, לכ-720,000 ישראלים מידי שנה. ליד שרה למעלה מ-7,000 מתנדבים- 24
מחלקות סיוע שונות, הפרושים ב-119 סניפים ברחבי הארץ
.יד שרה, חברה במועצה כלכלית- חברתית.
כתבות נוספות
-
12/01/2021רגע לפני הסגר השחקן והיזם גל אמיתי, שיככב בסרט המדובר "קרב אוויר", בעל בית הספר למשחק "הסטודיו" ובעל בר מצליח בתל אביב (בימים כתיקונם), נבחר לככב בקמפיין לפרויקט המשרדים LYFE של החברות דן נדל"ן ואשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, קרא עוד
-
6/01/2021חברת הסקרים קוואלטריקס מבית SAP ערכה סקר בקרב עובדים מכל העולם ומצאה מי הם העובדים הכי מרוצים ואיך חווית העובד שלהם השתפרה כתוצאה מהקורונה
קרא עוד -
25/12/2020סקר המפרסמים של מנהלי שיווק מצייצים וחברת Segmanta מציג נתונים עדכניים על שינויים בהעדפות מפרסמים בתקופת הקורונה ולקראת 2021 קרא עוד
-
1/12/2020YouTube מסכמת שנה עם דירוג הסרטונים והקליפים הטרנדיים ביותר בישראל ב-2020. הדירוג מביא את היוצרים, התוכניות והמוזיקה שליוו אותנו בשנה בה העולם צפה במסכים יותר מתמיד. קרא עוד
-
30/11/2020בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין לקידום פיקדון "תות", פיקדון חדש בסדרת "פיקדונות פרי השעה" של הבנק. מי שנבחר להוביל את הקמפיין , לצד הפרזנטור דביר בנדק הוא השף ישראל אהרוני. פיקדון תות הינו פיקדון המיועד ללקוחות כל הבנקים. הפיקדון מבטיח אופטימיזציה בין שני מסלולים (מדד וריבית) ובכל שנה הוא זמין ללקוח במסלול שהרוויח הכי הרבה. קרא עוד
-
26/11/2020אלמליח, המתחזקת חשבון אינסטגרם עם למעלה מחצי מיליון עוקבים, ויזמה לאחרונה את פרויקט "מאמא לאמא" קרא עוד
-
19/11/2020יוסי כץ, סמנכ"ל השיווק של וואלה!שופס מציין כי "בבלאק פריידי המדיה מלאה במסרים מסחריים וכל מה שנשאר לצופה זה רק "מבצע בלאק פרייד" ואין בידול ונכסיות למותג כזה או אחר". קרא עוד
-
11/11/2020ישראל קטורזה, רשף לוי, גורי אלפי, טל פרידמן, חנה לסלאו, שלמה בראבא, ליטל שוורץ, דב נבון, תם יער,יעל פוליאקוב וגיתית פישר בתוכנית מפגשים חדשה שתעלה בקרוב בכאן 11 ובדיגיטל קרא עוד