חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

Fiverr מפתחת פלטפורמה שתאפשר למותגים וסוכנויות לשכור צוותי קריאטיב

מיכה קאופמן. צילום: עומר הכהן (הגדל)
מיכה קאופמן. צילום: עומר הכהן

פייבר הכריזה על בניית פלטפורמה חדשה שנועדה לסייע למותגים ולמשרדי הפרסום המובילים בעולם לגייס ולנהל צוותים של אנשי קריאטיב עצמאיים מעולים. ההודעה פורסמה ימים ספורים לאחר ש-Fiverr רכשה את Working Not Working®, אתר מוביל לאנשי קריאטיב. הפלטפורמה החדשה צפויה לתת מענה  לצרכים הדינמיים של התעשייה  ומייצרת לפייבר את ההזדמנות להשתלב בתעשיית הפרסום המגלגלת מיליארדים רבים של דולרים. Fiverr מפתחת את הפלטפורמה בעזרתם של מנהלי שיווק ואנשי קריאטיב מובילים מענפי הפרסום והשיווק.


"הפלטפורמה החדשה נשענת  על הטכנולוגיה המתקדמת שפייבר פיתחה. אנו יוצרים פתרונות פשוטים בהיקף נרחב המאפשרים לחברות לעבוד באופן מהיר וגמיש יותר," אמר מיכה קאופמן, מייסד ומנכ"ל Fiverr. "בשנים האחרונות היינו עדים לשינוי ברור באופן העבודה של ארגוני שיווק בחברות ולמעבר מתשלום ריטיינר קבוע לעבודה על בסיס פרוייקטלי. למרות שמותגים וסוכנויות פרסום ימשיכו להעסיק צוותים של אנשי מקצוע באופן קבוע  הם זקוקים לגישה טובה ומהירה יותר לאנשי מקצוע נוספים כדי לתת מענה לצרכים הדינמיים של  פרויקטים גדולים וחדשים. רכישת Working Not Working מסייעת לנו ביוזמה זו הודות לבסיס הנרחב של אנשי הקריאטיב שלה וניסיונה הרב בתעשייה. אנו מצפים שהפלטפורמה החדשה תיצור הזדמנויות חדשות ונהדרות עבור הקהילה של Working Not Working."


הפלטפורמה החדשה של Fiverr, שתושק בשלב מאוחר יותר השנה, נועדה לאפשר למשווקים ולמשרדי הפרסום לייצר צוותי קריאטיב בעלי מגוון כישורים תוך שילוב הטכנולוגיה וחווית המשתמש האינטואיטיבית של Fiverr.


בפיתוח הפלטפורמה החדשה נעזרת Fiverr בצוות מייעץ המורכב ממנהלי שיווק מובילים ומייצג את קולם של לקוחותיהם של סוכנויות הפרסום והמותגים הגדולים בעולם. את הצוות המייעץ משלימה החברה עם מועצת קריאטיב המורכבת מאנשי מקצוע בעלי שם שתייעץ בנושא הפיתוח הקריאטיבי של הפלטפורמה החדשה. גופי הייעוץ נועדו לסייע ל-Fiverr לבנות את הפלטפורמה כך שתספק לפרילנסרים מתחום הקריאטיב ולמשרדי פרסום גישה לבריפים ולפרויקטים הטובים בעולם ולאפשר להם להרחיב את עסקיהם באופן גלובלי.


 מנהלי השיווק בצוות המייעץ הראשוני הם:

  • קרייג ברומרס, סמנכ"ל השיווק של אמריקן איגל
  • ג'ולי רוהם, סמנכ"לית החוויה והשיווק של Party City
  • מרים בניקארים, מנהלת השיווק של Nextdoor
  • שלי דיימונד, סמנכ"לית השיווק של יוניצ"ף ארה"ב

את צוות הייעוץ של מנהלי השיווק יוביל דייויד סייבל, לשעבר המנכ"ל העולמי של יאנג & רוביקאם ויועץ בכיר ב-WPP.

הרכב ראשוני של המועצה הקריאטיבית

  • אווה סנטוס בוזאס, מנהלת קריאטיבית שותפה ומייסדת של דליריו & טוויין ברצלונה. לשעבר מנהלת קריאטיב  ראשית עולמית ב-Proximity BBDO.
  • גרג האן, מייסד שותף וסמנכ"ל קריאטיב של Mischief USA. לשעבר סמנכ"ל קריאטיב ב-BBDO ניו יורק.
  • ג'רמי קרייגן, מנהל בקרייגן פרטנרשיפ לונדון ולשעבר סמנכ"ל קריאטיב ב-Innocean.
  • מארק טאטסל, לשעבר סמנכ"ל קריאטיב בליאו בארנט ויו"ר קריאטיב בפובליסיס.
  • נלי קים, שותפה, סגנית נשיא ומנהלת קריאטיב בכירה ב-Ig2 טורונטו.
  • פרי פייר, סגן נשיא בכיר, מנהל קריאטיב בכיר ומנהל תחום הבידור במק'קאן ניו יורק.
  • טד לים, מייסד וסמנכ"ל קריאטיב ב-DIFF. לשעבר סמנכ"ל קריאטיב לאזור אסיה פסיפיק ב-Dentsu.

בראש המועצה הקריאטיבית יעמוד פר פדרסן, מייסד By The Network ולשעבר יו"ר קריאטיב עולמי ב-Grey.

ג'ולי רוהם, סמנכ"לית החוויה והשיווק של ,Party City אמרה, "מגוון פרויקטי השיווק הזמין כיום הוא עצום ואיתור האנשים בעלי שיעור הקומה והניסיון הדרושים אינה קלה כלל. אנו יודעים שהם נמצאים שם, אבל כיצד נגיע אליהם, נברר אם הם זמינים, נשלב אותם בצוות ונארגן אותם? האתגר נראה קשה מנשוא לעתים. זה הזמן למנף את הטכנולוגיה כדי שתעניק לשוק את הגמישות הדרושה ותקל עלינו למצוא פרילנסרים מעולים ולהפיק מהם את המיטב. כשאני רואה מה Fiverr עושים, אני מאמינה שהחברה תשנה את אופן העבודה בתעשייה שלנו."

קרייג ברומרס, סמנכ"ל השיווק של אמריקן איגל, אמר, "שיווק מודרני מחייב פתרונות מודרניים. במקביל לגידול המתמשך בהיקף ובגיוון של הפרויקטים הקריאטיביים, נוצרות גם הזדמנויות לאיתור הפרילנסר הנכון לפרויקט הנכון בזמן הנכון. כמה נהדר היה לו יכולנו להגיע ביעילות ובמהירות למשאבים גלובליים באמצעות פלטפורמה  מקוונת  ואמינה! אני סבור שיחד אנו מסוגלים ליצור את הפתרון."

פר פדרסן, מייסד by the Network ולשעבר יו"ר קריאטיב עולמי ב-Grey, אמר, "כמה מאנשי הקריאטיב הטובים בעולם הפכו לפרילנסרים. הטכנולוגיה החדשה משחררת את בעלי הכישרונות היצירתיים מכבלי המשרד או הארגון הפיזיים. כיום, עבודה כפרילנסר כבר אינה עבודה צדדית אלא הדרך לעבוד יחד. הפלטפורמה החדשה של Fiverr תאפשר לאנשי קריאטיב לעבוד ישירות עם המשווקים והסוכנויות. היא תיצור הזדמנויות עבודה חדשות, תחזק את הגיוון,  תמחק גבולות ותקרב את בני האדם בעולם כולו. תעשיית הקריאטיב זקוקה מאוד לכל אלה.


כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד