חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מי עדן עולה בקמפיין הסברתי עם ג.יפית ומאיה ישעיהו לבידול מי עדן

חברת מי עדן יוצאת לראשונה בקמפיין הסברתי רחב היקף, באמצעותו תבדל את מי עדן מול פתרונות מים אחרים. הקמפיין, בכיכובם של ג. יפית ומאיה ישעיהו, יציג את יתרונות מי עדן שירות "מי עדן עד אליך", לכל המשפחה: מים מינרליים מהטבע, נקיים, צלולים, נבדקים מידי שעה, וזמינים עד הבית. מי עדן תשקיע בקמפיין כ- 1.5 מיליון ₪.

 

אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן אומרת: " מטרת הקמפיין, להציג לצרכן, באופן חד משמעי, את ההבדל המהותי בין מים מינרליים טבעיים לבין מים ממתקן לסינון מי ברז."

 

מסקרים שוטפים שעורכת מי עדן עולה כי  30% מהציבור אינם מודעים להבדל בין מתקן לסינון מי ברז לבין מתקן מים מינרליים. "לכן, החלטנו" מוסיפה גזית, "גם כשירות לציבור, להעלות קמפיין הסברתי באמצעות ג. יפית, המדגיש את ההבדלים בין מים מינרליים של מי עדן -  מים טבעיים המגיעים ללקוח הישר מן הטבע ללא מגע יד אדם, לבין מי ברז מהמסנן.

 

"ג. יפית, היא מותג צרכני, מוכר ואמין - המהווה בר-סמכא בקרב האוכלוסיה הרחבה. היא מקובלת בקרב הצרכנים כמדריכה לצרכנות נבונה וע"כ היא תוכל להעביר את המסר באופן ברור וחד משמעי שאינו משתמע לשתי פנים: רק למים מינרליים טבעיים יש יתרונות של מים מינרליים טבעיים ולא לשום מי ברז המסוננים באמצעות מסנן כזה או אחר".

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד