אלטון ג'ון וסלבריטאים ששיתפו פעולה בשירי ׳אלבום הסגר׳ התאחדו בפרסומת של זום
שנה וקצת לאחר שעולם המוסיקה נחשף ל- The Lockdown Sessions (בתרגום
חופשי: מפגשי הסגר), אלבום האולפן ה-31 במספר של אלטון ג'ון, בו הוא שיתף פעולה עם אמנים ידועים אחרים, דוגמת דואה ליפה, ניקי מינאז׳, דיימון אלברן, סטיבי וונד, מיילי סיירוס, ליל נאס X, סטיבי ניקס,
יאנג ת'אג ואחרים, חזרו כל סלבריטאי העל להופעת איחוד מצולמת וחד פעמית בזום, לחגוג
את השנה החדשה המתקרבת. האלבום, והסרט התעודי שתיעד את הפקתו, זכו לחשיפות ענק
ברחבי העולם. מפגש החברים הוותיקים והקליפ הטרי טרי, ששוחרר על ידי Rocket Entertainment Group של
אלטון ג'ון ו-AKQA, כולל
את כמה ממשפטי המחץ של השנתיים האחרונות – ״אתה בהשתק״ וגם אוואטר של חתול חמוד (אולי
אלכסנדר).
מבחינתה של זום, שיזמה את
המפגש, מדובר בחגיגה של הדרך בה אפשרה החברה למיליוני בני אדם להמשיך לעבוד, לתקשר
וליצור מוסיקה בתנאים המאתגרים של מגיפת הקורונה. לדברי ג'נין פלוסי, סמנכ״לית השיווק של זום, גירסת 60 שניות של הקליפ המתעד
את המפגש ההיסטורי החוזר, ייערך ויהפוך פרסומת הטלוויזיה הראשונה אי פעם של זום,
שתשודר במהלך ינואר 2022. ״זום סייעה לכל כך הרבה אנשים להישאר מחוברים במהלך
התקופה האחרונה - וביניהם אלטון ג'ון, שהשתמש בפלטפורמת זום כדי לשתף פעולה עם
אמנים עטורי פרסים ליצירת האלבום האחרון שלו. זום אפשרה לג׳ון, אמן בעל שם עולמי
ששינה לנצח את הנוף התרבותי, להמשיך וליצור אלבומים, לשבור שיאים, להוביל במצעדים
ולהגיע למעריצים חדשים כשהעולם זקוק לשמחה יותר מתמיד״.
"שמענו כל כך הרבה סיפורים מאנשים בכל העולם על האופן שבו זום
שומרת אותם מחוברים ומאפשרת להם לחוות אירועים חשובים בחייהם, כאשר מפגשים פיזיים
אינם אופציה״, אומרת פלוסי. ״זום מספקת את החיבור האנושי, זה של ה׳פנים אל פנים׳
שכולנו רוצים בעבודה שלנו, מה שיוצר את המרחב האידיאלי עבור המשתמשים שלנו לעבוד
יחד כדי ליצור ולעשות דברים גדולים. ה'סשנים' הנהדרים של ג׳ון והחברים שלו מראים
בדיוק את זה..."
כתבות נוספות
-
16/05/2022לדברי ליסה בנט, סמנכ"לית השיווק של קלטורה, האירועים הוירטואלים ימשיכו ללוות אותנו בשנים הבאות קרא עוד
-
3/05/2022שרון איילון משמשת בעשור האחרון כמנהלת שיתופי פעולה וגיוס משאבים בעמותת גדולים מהחיים. קרא עוד
-
27/04/2022החברה משיקה קמפיין המציג את הפן האנושי של מורכבות עולם הסייבר באמצעות שיתוף סיפורים אישיים ייחודיים של אלופת העולם בהתעמלות קרא עוד
-
24/04/2022לדברי יוסי לוי, מייסד ומנכ"ל משותף במור בית השקעות: "קרן מור היא שחקנית מוערכת ומנוסה, אשר מייצגת מקצועיות בלתי מתפשרת ופונה לקהל רחב" קרא עוד
-
20/04/2022יניב פרטוש, משנה למנכ"ל ארלו דיגיטל: "בשנה האחרונה השקענו רבות בפיתוח סל שירותים דיגיטלי מגוון המבוסס על שילוב ייחודי של מדיה, קריאיטיב, תוכן, סושיאל וטכנולוגיה – פרויקט המכביה הוא הזדמנות יוצאת דופן עבור ארלו להפגין את היכולות ההיברידיות שלנו" קרא עוד
-
11/04/2022היא הצטלמה בעבר כבר לחברות אופנה מובילות אבל זה הקמפיין הראשון שלה כפרזנטורית. קרא עוד
-
11/04/2022דומינוס פיצה, דלתא, הידידים של ארגון נכי צה"ל, כלל ביטוח קרא עוד
-
11/04/2022הסרט יוצפן באמצעות הטכנולוגיה של SCRT Labs, כך שלא כל אחד יוכל פשוט להעתיק אותו אלא רק מי שקנה את ה-NFT קרא עוד
-
5/04/2022הקמפיין כולל עשרות שלטים בצפון ובמרכז הארץ במיקומים בולטים במיוחד כמו: נתיבי איילון בתל אביב, מתחם הבורסה ברמת גן, מנהרות הכרמל בחיפה, אצטדיון המושבה בפתח תקווה ועוד.. קרא עוד
-
31/03/2022הקמפיין שמוערך בשווי 8 מיליון ש"ח נחתם לתקופה של שנה קרא עוד