חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אופנת ml יוצאת במסע פרסום לקיץ

רשת האופנה לנשים ml יוצאת בימים אלו במסע פרסום לרגל השקת קולקציית קיץ 2006, תחת הסלוגן: "צריך להכיר אותך בשביל להלביש אותך".

 

השבוע, ביום חמישי, ה- 23/2/06, יעלה קמפיין קיץ 2006, בהפקת משרד הפרסום "ענבר, מרחב, שקד", הנאמד בכ- 1.5 מיליון דולר. ויכלול סרטון טלוויזיה (שיעלה בערוצים 2 ו- 10), מודעות בעיתונות לעיתונות, קטלוג ודיוור ישיר.

 

אבי מלכה, מנכ"ל ובעלים של אופנת ml, מסר כי: "העונה אנו מציגים אמירה תקשורתית חדשה ושונה. הגענו לאמירה זו לאחר שערכנו מספר רב של סקרים וקבוצות מיקוד. מכאן הקמפיין עם האמירה הייחודית: אנו מכירים אותך, האישה של ml, ולכן נוכל להלביש אותך ולהתאים לך את מה שבאמת מתאים אך ורק לך".

 

עוד הוסיף מלכה כי: "מקבוצות המיקוד שערכנו עלה כי האישה של ml מייצגת נשיות בשלה, ולכן חיפשנו גם פרזנטורית מתאימה לערכים אלו - בגיל ובמידה הנכונה למותג, הפונה לקהל היעד המדויק של המותג".

 

לדבריו: "הניג, מי שנבחרה להחליף את נועה תשבי, עונה על צורך זה ומוסיפה את הערכים הייחודיים לה: שילוב של יופי, אישיות ונשיות בשלה".

 

הפרזנטורית הנבחרת היא מירב הניג (35), אחותה של הדוגמנית המצליחה מיכל הניג. מרב השתתפה בעבר בסרטי קולנוע, ביניהם כיכבה כילדה בסרט המיתולוגי "מציצים", בתפקיד ביתם של אריק איינשטיין וסימה אליהו. כיום הניג משמשת כאשת עסקים במקביל להתעסקות  באומנות הציור והצילום.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד