חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

פורמט פרסומי חדש לצבר: רצועת "דיל יומי" אצל הזכיינית "רשת"

חברת "צבר תיירות ונופש" עולה בפורמט פרסומי חדש במסגרת ימי השידור של רשת המציע חופשות בארץ ובחו"ל.

 

חברת התיירות והנופש "צבר" עולה בימים אלה בפורמט פרסומי חדש "הדיל היומי" אשר יוקרן במהלך ימי השידור של "רשת" בערוץ 2 (ראשון, שני ושלישי), תחת הסיסמא: "עם צבר חו"ל זה לא סיפור". זאת לאחר שנאלצה לגנוז את קמפיין הפרסום שלה לעונת הקיץ, בגלל המלחמה.

 

הקמפיין הנוכחי, העולה באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי, מתמקד בדילים תיירותיים אטרקטיביים במיוחד, המתחלפים מדי יום ביומו, ומציעים מחירים מיוחדים לחופשות בארץ ובחו"ל.

 

הפורמט, באורך של 15 שניות, יעלה במשך תקופה של חודש ברצועות קבועות בשעות הערב, צמוד לתוכניות העוגן של רשת. היקף הקמפיין כ- 500,000 ₪. 

 

משה הוכמן, מנכ"ל צבר, אומר כי: "מטרת הקמפיין היא לעודד מכירות בחודש ספטמבר אחרי המלחמה ולפני החגים, והוא מושק כחלק ממהלך כולל של חברת צבר לחיזוק תדמיתה כמשווקת חבילות תיירות בחו"ל."

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד