חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש": orange הדור השלישי – ניו יורק ריקה

על פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" בינואר (פרסומות חודש נובמבר), במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: " orange הדור השלישי – ניו יורק ריקה / הפתעה" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. היא זכתה ב–112 נקודות, 36% עבור תרומה למותג ו– 40% עבור קריאטיביות.

במקום השני: "ביטוח ישיר – סוכן ביטוח מתקשר", של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 39 נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו-13% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "מועצת הירקות – חמישה צבעים" של פרסום יהושע TBWA, עם 27 נקודות - 9% תרומה למותג ו- 9% קריאטיביות.
(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.)

מקום  פרסומת   (תורמת למותג, קריאטיבית, ניקוד משוקלל)

1 אורנג" הדור השלישי – ניו יורק (36% 40% 112 )
2 ביטוח ישיר – סוכן ביטוח מתקשר (13% 13% 39 )
3 מועצת הירקות – חמישה צבעים (9% 9% 27)
4 סלטי צבר –סולחה באבו גוש (9% 6% 24 )
5 איקאה – תאורה, אחסון, ספות…( 7% 9% 23 )
6 רכבת – קו ישיר לנתב"ג – מערבון (6% 6% 18 )
6 שטראוס – מילקי הפוך (6% 6% 18 )
8 דנונה לבן – ההיסטוריה של היוגורט (6% 4% 16 )
9 שוקולד פרה – מאפיונרים (4% 4% 12)
9 תנובה – יופלה לבן ( 4% 4% 12)

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד