חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

רשת GNC מרחיבה את סל מוצריה: יוצאת בקמפיין לציטוזן - מוצר דיאטה של החברה

רשת GNC  יוצאת בקמפיין  לציטוזן -  מוצר דיאטה שבמסגרתו כך טוענים ב-GNC ניתן לאכול כרגיל ולהוריד במשקל. הקמפיין יכלול: מודעות חסות בטלויזיה, מודעות בעיתונות ארצית ומקומית

עלות הקמפיין 500,000 ₪, והסלוגן המוביל – זו לא דיאטה, זה ציטוזן. הקמפיין יחל ב – 1 במאי וימשך כחודש.

 

בימים הקרובים  תחל רשת  GNC  לערוך הדגמות ברחבי הארץ באשר ליעילות הציטוזן. ההדגמות תתקימנה שלוש פעמים ביום בחנויות רשת  GNC  ברחבי הארץ, ובנקודת המכירה של החברה ברשת ניו-פארם. ההדגמות  תבוצענה באמצעות מבחנות עם: שמן מים וציטוזן. ב-GNC טוענים כי  בניסוי יראו הצופים כיצד כמוסת הציטוזן "לוכדת" את השמן הצף במבחנה מעל המים ומורידה  אותו מטה. בכל נקודת המכירה של רשת GNC ינתן מידע באילו שעות תתקימנה ההדגמות.

 

 

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד