חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

סקאל דיוטי פרי יוצאת בקמפיין להבלטת הכדאיות של קניית מסכי פלזמה ו – LCD בהיקף השקעה של 350,000 ₪

הסקאל דיוטי פרי ממשיכה בהעברת המסר לצרכן הישראלי כי חנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי הינה אטרקטיבית , ויוצאת היום בקמפיין שמטרתו הבלטת הכדאיות של רכישת מסכי פלזמה ו – LCD בדיוטי פרי בהיקף השקעה של 350,000 ₪. הקמפיין באמצעות פרסום אדלר חומסקי וורשבסקי כולל פרסום בעיתונות ושלטי חוצות, ועולה תחת הכותרת "פלזמה ו-LCD קונים בדיוטי פרי..."

לדברי קובי סאקל סמנכ"ל השיווק :"בחודשים האחרונים ירדו מחירי הפלזמות וה – LCD הן כחלק מהמגמה הכללית בשוק והן בשל העבודה שזיהינו את פוטנציאל הצמיחה של הקטגוריה ויצרנו מחירים חסרי תקדים בתחום,

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד