הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

יוניליוור עולה בקמפיין וידאו אינטראקטיבי ל-AXE באינטרנט, המציג סיטואציות על דרכים להתחיל עם בחורות…

26/06/2005

יוניליוור ישראל המשווקת את המותג AXE ממשיכה בפעילות שיווקית למינוף המותג ועולה בקמפיין הפרסום חדשני וייחודי ל- AXE באינטרנט. קמפיין באמצעות חברת Pro Interactive Red-Head. 

 

במסגרת הקמפיין שיעלה באתרי אינטרנט מובילים, מוצגים סרטוני וידאו בהם "מתחיל" הבחור  (הדוגמן אורי טרטאקובסקי) עם בחורה (הדוגמנית שירה פריינט).  בפני הגולשים עומדת האפשרות להיכנס לאתר של AXE, לבחור לוקיישן (בר, דיסקו, חוף הים, חדר כושר, רכבת וכו') ולראות כיצד מתחיל הבחור עם הבחורה ב"דרך שלו", כלומר דרך שגרתית שלא מניבה תוצאות, לעומת הדרך של AXE -  סיטואציה משעשעת בו הבחורה לא יכולה לעמוד בפני הבחור. כל הקמפיין מוצג בשפה המשעשעת והסקסית של AXE.

 

יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "אנו שבעי רצון מההשקה המוצלחת של המותג  AXE , שלמעשה הצדיק את ההחלטה האסטרטגית של יוניליוור להיכנס לתחום הטיפוח הגברי, תוך שימוש במותג מבודל וחדשני הממוקד בגברים צעירים". 

 

מיכל גולדמן, מנהלת שיווק מותגי טיפוח הבית והגוף ביוניליוור ישראל: "תחום הטיפוח הגברי בעולם נמצא בשנים האחרונות במגמת גידול, כאשר גם בישראל ניתן לזהות מגמה זאת של עלייה במודעות לאופנה, ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים. AXE פונה לקהל הגברים הצעירים עם תקשורת שיווקית ייחודית הכוללת: ערוצי מדיה מותאמים לצעירים כגון פרסום ברכבת ישראל, אינטרנט, סלולארי ופעילות במועדונים ובפאבים".

 

יוניליוור ישראל תומכת במותג   AXE    בקמפיינים פרסומיים בטלוויזיה, באינטרנט, בפעילויות קד"מ ובאירועים למגזרים השונים. מנתוני יוניליוור עלה כי קמפיין האינטרנט הקודם של AXE הביא 300,000 גולשים שונים לאתר axeeffect.co.il וזמן השהייה הממוצע באתר מול המותג והמסרים השיווקיים היה 4 דקות (לעומת 30 שניות בטלוויזיה).

 

http://www.axeeffect.co.il/yourwayaxeway/yourwayaxeway.htm

 

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד