הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

איקאה מרחיבה את השירות הדיגיטלי

6/05/2013
איקאה מרחיבה את השירות הדיגיטלי (הגדל)

האתר הסלולארי החדש הותאם לגולשי הסמארטפון והטאבלט הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הפונקציונאליות. מטרתו לאפשר חוויית גלישה עשירה ומהנה ולהציע כלים שיכינו את הלקוחות לקראת ההגעה לחנות כגון: מפרט של מוצרי הרשת הכולל בדיקת מלאים, תמונת המוצר,  הוראות הרכבה של המוצר, אפשרות לשיתוף ברשת החברתית ועוד. בנוסף לכך הוא יספק מידע רלוונטי, כגון: פרטי יצירת קשר עם שירות הלקוחות ומחלקת העסקים, הוראות הגעה, שעות פעילות ועוד.

 

בנוסף, איקאה השיקה שירות חדש באתר האינטרנט של החברה: עדכון בזמן אמת עם חזרתם של מוצרים למלאי בחנויות. כיום באתר יש עדכון על זמינות המוצרים בחנויות המתעדכן מדי חצי שעה. במסגרת הרחבת השירות, במידה והמוצר אינו במלאי, עם חזרתו למלאי תשלח אוטומטית הודעה ללקוח באמצעות מסרון או אי-מייל, הכוללת גם קישור לעמוד המוצר באתר לביצוע בדיקת מלאי סופית, בסמיכות להגעה לחנות. שירות מעקב המלאי יוצג בעמודי המוצר ובעמוד "הרשימה שלי" ויופיע תחת הכפתור "עדכנו אותי כשהמוצר במלאי" לצד החנות הרלוונטית נתניה / ראשל"צ (ובהמשך גם קריית אתא). שירות המעקב אחר המלאי מאפשר ללקוחות לייעל את תהליך הקנייה שלהם באיקאה.

 

 שימרית גל סמנכ"ל השיווק: "שירות לקוחות הינו נושא מרכזי עבור איקאה ועל כן אנו משקיעים רבות בשיפור המערך הטכנולוגי התומך בשירות. בשנים האחרונות זיהינו עלייה בנתוני הכניסות לאתר איקאה וכיום אנו עומדים על כ-15,000 כניסות לאתר בממוצע ביום רגיל. בתקופות סייל מספר הכניסות אף מכפיל את עצמו. במהלך שנת 2012, ביקרו באתר האינטרנט של רשת איקאה ישראל למעלה מ- 5.7 מיליון גולשים, שצפו ביותר מ- 70 מיליון דפים עם זמן שהייה באתר של כ- 6.2 דקות בממוצע. על כן, החלטנו להמשיך לפתח את הממשקים הדיגיטליים של הרשת ולהציע גם נוכחות סלולארית. התאמת האתר לסלולאר מאפשרת גישה נוחה לאתר איקאה מכל מקום, בכל זמן וככלי נוסף להכנת הלקוח לקראת ביקורו בחנויות. ".

 

אבי יוקטאן, סמנכ"ל השירות והתפעול של הרשת, מוסיף על שירות מעקב המלאי: "אנו שמחים על השקת השירות הטכנולוגי החדשני למעקב אחר המלאי. השירות החדש באתר האינטרנט מהווה חלק ממהלך חשוב שאיקאה בוחרת ליישם על מנת להבטיח ללקוחותיה חווית קניה כוללת עוד בטרם הגעתם לחנות. האתר מהווה כלי עזר שימושי משמעותי עבור הלקוחות, ומהווה חלק בלתי נפרד בתהליך ההיערכות מראש לקראת הביקור בחנויות, וזאת בשל המידע הרב שניתן לדלות ממנו כגון עדכוני טקסט לטלפון הנייד כגון: שעות פעילות החנויות, לינק לניווט לחנויות, עדכוני פניות, החזרת גגונים ועוד. "

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד