הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אתר מחודש למותג קיה ישראל

26/02/2014

חברת טלקאר, יבואנית מותג הרכב קיה, משיקה אתר מחודש למותג המותאם למובייל וכולל חוויית משתמש חדשנית. ההחלטה לרענן את האתר התקבלה במסגרת מהלך בינלאומי לשיפור הנראות הדיגיטלית של קיה, תוך התאמה לשפת המותג השל קיה מוטורס העולמית. את האתר בנתה עבור קיה חברת פיונט טכנולוגיות הישראלית.

גדי שניידר, מנהל הפיתוח העסקי בטלקאר "אנו שמחים על המעבר לאתר החדש וכבר רואים שיפור משמעותי בתנועת הגולשים בו למן עלייתו לאוויר. כמו כן, היות האתר החדש מותאם טוב יותר לפלטפורמת מובייל גרמה לעלייה משמעותי ת בגלישת גולשים המגיעים ממכשירים ניידים. "

יאיר ששון, סמנכ"ל פיתוח עסקי בפיונט אומר כי "ערכי העיצוב והמיתוג הגיעו מקיה העולמית, ועלינו הונחה המשימה לתרגמם לכדי אתר חדשני המותאם לחווית הגלישה העכשווית, הן מהמובייל והן מהמחשב השולחני.  דגש מיוחד ניתן לחווית המשתמש המתקדמת, לצד גמישות ונוחות הפלטפורמה – הן עבור הגולשים והן עבור מנהלי האתר".

מותג הרכב קיה מדורג שלישי בין מותגי הרכב בישראל, ומראה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות. בשנת 2013 היה דגם קיה פיקנטו לרכב הנמכר ביותר בישראל, ועשה בכך היסטוריה שכן בפעם הראשונה זכה רכב מקטגוריית המיני לתואר זה.

קבוצת יונדאי-קיה היא חברת הרכב הרביעית בגודלה בעולם, המייצרת מדי שנה כ-5 מיליון מכוניות. קיה מוטורס מעסיקה כ-42 אלף עובדים ב-12 מפעלי רכב בשמונה מדינות, וכן במרכזי מחקר ופיתוח. קיה מוטורס היא נותנת החסות העיקרית של מספר אירועי ספורט גדולים בעולם: Australian Tennis Open, FIFA World Cup ועוד.

קישור לאתר: http://kia-israel.co.il/\

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד