הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מיכאלה ברקו השקיעה במיזם שיווק ברשת החברתית

8/07/2014

הדוגמנית מיכאלה ברקו השקיעה במיזם שיווק ברשת החברתית Like&Share. לפני מספר חודשים נחשפה ברקו לפעילות של חברת Like & Share בפייסבוק הפרטי שלה. הפעילות עוררה עניין אצל ברקו אשר בעצמה מפעילה אתר המלצות מצליח. מהר מאוד נפגשו הצדדים על מנת לבחון אפשרות לשותפות בין חברת Like & Share לבין מיכאלה ברקו. בימים אלה מושלם המהלך לרכישת 20% ממניות החברה המוערכת בשווי של כ-  5 מיליון ₪ וכן מוקמת חברה משותפת לצדדים.

 חברת Like & Share הוקמה על ידי מורן קרמין-קורן, 35, לפני כשלוש שנים כאשר הייתה בחופשת לידה. החברה המתמחה בשיווק מפה לאוזן ברשתות החברתיות ומתבססת על התנסות אישית של נשים ואימהות במוצרים ממגוון תחומים.

לפני כשנה וחצי חברה מורן לאליאב אללוף, מנטור מדיה חברתית בעצמו.

כיום משרדי החברה יושבים בחיפה ובין הלקוחות המוכרים נמצאים טרה, ללין, נוטרילון, וישי, רוטב סויה קיקומן, ורדינון אונליין, מגה באינטרנט, ניקול, האגיס, קסטרו, נעמן אונליין, תנובה, מאיר בייגל ועוד.

 מורן קורן, מנכ"ל Like & Share, מסרה: "אנחנו נרגשים שמיכאלה מצטרפת לצוות המנצח של לייק אנד שר. הנסיון והרקע שלה בתחומי הצרכנות והאופנה והאנרגיות הנדירות שלה יהוו תרומה אדירה למיזם הצומח". 

אליאב אללוף, שותף ב- Like & Share מסר: מנהלי שיווק ומנכ"לים מובילים הפסיקו להסתנוור מקמפיינים ראוותניים ומתחילים לחזור לנקודת הבסיס. מה שכל מותג צריך זה לקוחות מרוצים ונלהבים, שעושים לו שיווק מפה לאוזן - גם בדיגיטל וגם בעולם האמיתי. אנחנו יודעים לאתר אותם ועכשיו, יחד עם מיכאלה, נוכל להפיץ את המסר הזה ליותר ויותר מנהלים ויזמים בישראל".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד