הפוך לעמוד הבית

זוגלובק מעלה קמפיין במיוזיקלי

13/03/2017

חברת זוגלובק תקיים בקרוב אודישנים לפרסומת הבאה שלה באמצעות האפליקציה musical.ly - הרשת החברתית שתופסת תאוצה בקרב הקהל הצעיר. מהלך מסוג זה טרם נעשה בזירה הזו בארץ.


לדברי מנכ"ל זוגלובק, אלי זוגלובק: "השימוש באפליקציה הזו בקמפיין מסוג זה בא על מנת להתחבר לקהל הצעיר ולאפשר הזדמנות לילדים מוכשרים לבטא את כשרונם."

במסגרת הפעילות החדשנית יוכלו משתמשי האפליקציה לצלם עצמם בקטע וידאו קצרצר ולהראות את כשרונם ב- 15 שניות. ההשתתפות באודישן תעשה באמצעות שימוש בתיוג #קריספי_אודישן.
לאחר שלב האודישנים ייבחר הזוכה לככב בקמפיין שמטרתו לקדם את המוצר החדש קריספי סטיקס גריל – שיצטרף לסדרת החטיפים מן הצומח: קריספי סטיקס - מקלוני תירס, מקלוני גזר ובטטה ומקלוני פלאפל.

האפליקציה musical.ly, שמאפשרת לייצר קליפים קצרים ולעשות להם ליפדאב, תופסת תאוצה השנה בקרב הקהל הצעיר בגילאי 8-14. לפי הערכות קיימים באפליקציה עשרות אלפי חשבונות ישראלים ולמעלה מ-  100אלף קליפים מישראל כבר הועלו אליה. בתום הפעילות יוכרזו הכוכב/ת של הפרסומת בעמוד הפייסבוק של זוגלובק.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד