הפוך לעמוד הבית

FETISH מעלה קמפיין לבחירת פרזנטורית

29/10/2017
FETISH מעלה קמפיין לבחירת פרזנטורית

FETISH– רשת ההנעלה החדשה בישראל, מקבוצת MANIA GROUP, יוצאת בקמפיין  לבחירת הפרזנטורית שתוביל את השקת הרשת בישראל.

את הקמפיין לבחירת הפרזנטורית מובילות האושיות וכוכבות הרשת, בהן: דנה זרמון, מור סילבר, נטלי דדון, דנית גרינברג, לירון רביבו, ענבר פיינשטיין, אירה אלבין ודוגמניות נוספות, כמי שכפות הרגליים שלהן לא מספיק יפות והן לא נבחרות להוביל את הקמפיין.

 

 https://goo.gl/4jxrin

 

 

לדברי מישל רוגוף, מנכ"ל קבוצת MANIA GROUP: "בדומה לרשת FETISH, שמציגה חדשנות בתחום ההנעלה עם דגמים ומותגים ייחודיים ובלעדיים בישראל, גם הרעיון שעומד מאחורי הקמפיין הוא ליצור מעבר לבלתי אפשרי, ולאפשר הזדמנות לכל אחת להגשים את החלום להיות פרזנטורית בחגיגה של השקת הרשת"

 

התחרות, אשר פתוחה לכל, תתקיים בעמוד האינסטגרם הרשמי של פטיש: FETISH.SHOES, במסגרתה תיבחר ותוכרז הזוכה שתוביל את קמפיין השקת הרשת בישראל. הפרזנטורית תייצג את המותג במהלך השנתיים הקרובות, במסגרת חוזה בהיקף 100 אלף ש"ח, ועם בחירתה תוביל את קולקציית סתיו חורף 2017-2018.

 

הקמפיין יעלה למשך כשבועיים באתרים מובילים ברשת ויקודם ברשתות החברתיות כגון עמודי הפייסבוק והאינסטגרם של FETISH, עמודי האינסטגרם של מובילות הרשת המשתתפות בקמפיין ועוד.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד