הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

עצמלה משיקה אתר סחר אלקטרוני

25/02/2018
עצמלה משיקה אתר סחר אלקטרוני

רשת רהיטי הילדים והנוער "עצמל'ה" המחזיקה 13 סניפים בכל רחבי הארץ, יוצאת במהלך שיווקי ואסטרטגי חדש ברוח התקופה בה הופכת זירת הדיגיטל לזירת המכירות המרכזית, ומשיקה אתר  E- COMMERCE חדש וחלוצי בתחום רהיטי הילדים בישראל, שיעניק חווית קנייה מיטבית לצרכן.

 

אתר המכירות המקוון של הרשת יתפקד כסניף "לכל דבר ועניין" ויעניק לראשונה לצרכן חווית קנייה שלמה מתחילתה- החל משלב בחירת המוצר ועד לסופה- קבלת המוצר והרכבתו בבית הלקוח. בנוסף, באתר יוצעו כלל המבצעים הרשתיים השוטפים והוא יתפקד למעשה כסניף ה-14 במספר של הרשת.    

 

באתר החדש יהיה ניתן למצוא את מגוון הריהוט לילדים ולנוער הנמכרים בחנויות הרשת, כגון: מיטות יחיד, מיטות וחצי, מיטות קומותיים, מיטות מעבר, ארונות מעוצבים שולחנות כתיבה, כוורות ועוד. וכן טקסטיל ואביזרים נלווים לחדרי ילדים, בין היתר, כריות נוי, וילונות, מצעים מאוירים, שטיחים, מנורות, כיסאות, מדבקות קיר צעצועים מעץ מלא ועוד.

 

מלבד ההשקעה הכספית הגבוהה שהושקעה באתר (למעלה מ-300,000 ש"ח), השקיעה רשת עצמל'ה גם במיטב הטכנולוגיות ואתר הסחר האלקטרוני החדש, יציע ממשק מותאם למובייל באיכות הגבוהה ביותר, באופן שאין למתחריה של הרשת ובאופן שיאפשר לצרכן לבצע את הקניות באמצעות הטלפון הסלולארי שלו

 

ליאת בר, מנהלת שיווק רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה: "כרשת מובילה בתחום הריהוט לילדים ולנוער, זיהינו את המגמה ההולכת וגוברת אליה הולך שוק המכירות בישראל, במסגרתה הדיגיטל הופך אט אט לזירת המכירות המרכזית והבנו כי לא ניתן להימנע מלהיות בה וכי עלינו להוביל את המפכה הזו בתחום הריהוט לילדים בישראל. דפוסי הצריכה בעולם השתנו באופן דרמטי- מרבית הרשתות הקמעונאיות מתחום המזון, האופנה והטקסטיל מוכרות את מוצריהם אונליין- וכרשת מובילה ומתקדמת, הרוצה לחדש כל הזמן ללקוחותיה והרוצה להעניק להם את חווית השירות והקנייה הטובה ביותר, הבנו כי עלינו לקפוץ למים ולהצטרף לשוק המסחר האלקטרוני. באמצעות השקת האתר החדש, בחרנו להעניק ללקוחותינו חווית קנייה שלמה מתחילתה ועד סופה ובאיכות הגבוהה ביותר וכל זאת מבלי שהוא יצטרך להגיע פיזית לאחד מסניפי הרשת.

 

מדובר בבשורה לשוק המסחר האלקטרוני בישראל בתחום הריהוט בכלל ובתחום רהיטי הילדים בפרט, שכן האתר יכול לחולל מהפכה ולשנות את הרגלי הצריכה של הלקוחות בישראל בתחום שעד כה נשאר בתולי. אף לא אחד ממתחרינו הישירים מפעיל כיום אתר מכירות מקוון באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת כמו שלנו ובטכנולוגיות בהן אנו משתמשים. מעתה הצרכן לא יצטרך יותר לצאת מהבית כדי לרכוש ריהוט ואביזרים לחדר ילדו והאתר ישמש עבורו כלי לקבלת החלטה חכמה ויעילה לקנייה".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד