הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין Terminal X עם שפיטה חוצה את רף מיליון הצפיות

10/06/2019
צילום: TERMINAL X
צילום: TERMINAL X

קמפיין פרסומי של  אתר האופנה הישראלי TERMINAL X עלה ביום חמישי עם  שיר בעיבודו של עופר מאירי (מטרופולין) וקליפ בבימוי בן בכר, שביים את טקס הפתיחה של האירוויזיון שהתקיים בת"א בחודש שעבר. נכון ליום שני הוידאו ע מד על כמיליון צפיות.

 

הקמפיין כלל הפקה מחודשת ומלאה לשיר "אמור שלום" של להקת "שוקולד, מנטה, מסטיק".  מדובר בקמפיין בהפקת TERMINAL X ובליווי משרד הפרסום PEACH

.

בקליפ, שצולם כולו בוילה מפוארת בהרצליה פיתוח, רואים את שפיטה, מלכת האחוזה המתעמרת בשני זוגות משרתים, אחים תאומים, כשהיא משוועת לבואו של מישהו כשהיא חוזרת על מילות השיר "בוא עוד היום". רק בסוף הקליפ מתגלה כי למעשה היא מחכה לחבילה שהזמינה מהאתר.

 

מיכל רביב, סמנכ"לית שיווק ושירות לקוחות TERMINAL X : "ב- TERMINAL X אנחנו קמים כל בוקר במטרה לעשות מהפכה בחוויית האיקומרס בישראל. אחרי שנתיים של עבודה מאומצת לשנות את חוקי המשחק בישראל, החלטנו להעביר את מסר המהפכה בעזרת דמות שהיא בעצמה מהפכנית, בינלאומיות וחדשנית. בדיוק כמו המותג שלנו. את המהפכה התחלנו ביצירת סטטוס קוו בישראל של משלוח בחינם מהיום למחר וזה המסר שמוביל את המהלך הפרסומי".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד