הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

האינטראקטיביות מתפתחת : יוניליוור מעלה קמפיין פרסום אינטראקטיבי ל-AXE בסינמה סיטי

19/04/2005

יוניליוור ישראל ממשיכה למנף את הפעילות השיווקית למותג AXE ואחרי הקמפיינים בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות, באינטרנט, במועדונים וברכבת, היא עולה בקמפיין פרסום אינטראקטיבי ייחודי ל-AXE בסינמה סיטי.

 

במסגרת קמפיין הפרסום לדאודורנט AXE, תתבצע פעילות אינטראקטיבית, שתיערך בלעדית בסינמה סיטי, בפיתוחה והפעלתה של קבוצת גרטלר דוידוב, במהלכה תוקרן פרסומת של דאודורנט AXE לפני כל סרט שיוקרן בסינמה סיטי. בסופו של סרטון הפרסום תעלה שאלה אינטראקטיבית המזמינה את קהל הצופים לשלוח תשובה מיידית באמצעות SMS.  הצופה הראשון שיענה עליה נכונה וישלח את התשובה באמצעות SMS, יזכה בפרס שימתין לו במזנון.

 

דרור לוסטגרטן, מנכ"ל גרטלר דוידוב, מפתחת הקמפיין האינטראקטיבי וספקית שירותי ערך מוסף למפעילים הסלולאריים, מציין: "פרסום באמצעות פעילות אינטראקטיבית בטכנולוגיות מתקדמות מסייע למיצוב ובידול המותג. בנוסף, העברת מסרים באופן חוויתי מחזקת את ערכי המותג ומניעה את הלקוח לפעולה מיידית".

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד