הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

winwin יוצא בקמפיין רחוב אינטראקטיבי ראשון מסוגו

12/12/2007 10:40

ההמתנה לאוטובוס ולרכבת תהיה יותר מעניינת בשבועיים הקרובים: אתר הלוחות winwin, לוח הקונים-מוכרים מבית Ynet, מעלה היום קמפיין רחוב אינטראקטיבי ראשון מסוגו הדבק בערכי המותג עליו מתבסס winwin, "הרבה יותר אנשים מוצאים", כאשר כל אחד יכול למצוא את המודעה המתאימה לו ולזכות בפרס.

במסגרת הקמפיין יופיעו בפוזות שונות צלליות של דמויות המייצגות את קטגוריות האתר, על גבי מודעות בתחנות אוטובוסים ותחנות רכבת ברחבי הארץ. כך יוכלו העוברים ושבים להצטלם על רקע המודעה ולשלוח את התמונה באמצעות הסלולר למספר מקוצר 8989 או להעלות את התמונה באתר, בכתובת www.winwin.co.il. כך אמורה הפעילות לבטא את ערכי המותג, המעמיד בחזית את האנשים שמאחורי המודעות, ואשר מציע במה אינטראקטיבית בה הגולשים הם שותפים פעילים למידע ולתכנים המופיעים באתר, כחלק ממגמת ה-web 2.0 המקבלת ביטוי רחב באינטרנט. 

הקמפיין, שהיקפו מוערך במאות אלפי שקלים, ישלב בין פרסום מקוון למדיה מסורתית: שילוט חוצות, עיתונות ומשחק רדיו נושא פרסים בתוכנית הרדיו "דידי לוקאלי", המשודרת בפריסה ארצית. במסגרת הפעילות, יפנה דידי הררי את המאזינים לאתר winwin לזהות מודעות שנשתלו מטעם צוות התוכנית ובמקביל, יבקש מהמאזינים לאתר שלטי חוצות לפי רמזים שיימסרו בשידור. הפרס היומי במסגרת התכנית יהיה מכשיר ניווט (GPS) מסוג Mio. 

 

בנוסף, יוגרל מדי יום במסגרת הקמפיין מכשיר הסלולר החדיש ובסיום הקמפיין תוגרל בין כל המשתתפים חופשה חלומית בתאילנד. השדרן דידי הררי נבחר ללוות את הקמפיין ובתוכניתו "דידי לוקאלי" - המשודרת ברדיו ללא הפסקה  103FMובסינדיקציה לכל תחנות הרדיו האזורי – ישוחח מדי יום עם אנשים אשר מצאו את השלטים או מצאו מודעות מסויימות באתר.

 

קמפיין החוצות עולה באמצעות משרד המיתוג OPEN ועל הבמה האינטרנטית והקו הקריאייטיבי חתום משרד האינטראקטיב אידיאולוג'יק. 

 

Moblin סיפקה את פתרון ה MMS שלה - MobiShare המנצל את יכולות המכשיר הסלולרי כמכשיר ליצירת תוכן (תמונות במקרה זה) באמצעות שליחת התמונה למספר מקוצר יעודי לקמפיין - 8989. המשתמש נחשף לשלטי חוצות בתחנות רכבת ישראל והאוטובוסים ברחבי הארץ, שם יכול כל אחד להצטלם ליד השלט, לשלוח את התמונה ל 8989 ולהיכנס להגרלה היומית.

 

באמצעות הטכנלוגיה של Moblin ובנוסף להגרלה היומית, יכולים המצטלמים לראות את תמונותיהם במהלך כל תקופת הקמפיין באתר WinWin . הקמפיין בא לפשט את תהליך ההנעה לפעולה באמצעות ניצול המכשיר הסלולרי כמוצר אינטראקטיבי הזמין לאורך כל שעות היום ובכל מקום. 

 

Moblin מתמחה בפתרונות שיווק ופרסום סלולרי מתקדמים ונחשבת כמובילה טכנולוגית בכל המתקשר לשירותי ערך מוסף סלולרים לאתרי אינטרנט וחברות. Moblin מתחזקת רשת שותפים בכל העולם ופועלת בזירה ייחודית המספקת כלים לחיבור בין עולם האינטרנט לעולם הסלולר.. שימוש בשירותי הערך המוסף הסלולריים של Moblin מרחיב את מותג החברה לעולם הסלולר.

 

קרדיטים:

סמנכ"ל קריאטיב- אייל כרמי

מנהל קריאטיב – אלעד סטפנסקי

ארט – נמו ארמן

מעצבים –ערן ימר, טוני בבל, רוית דהאן

קופי – ניר גרנות / דודו דהן

תכנות – אדי ספגין, יואב מילקמן,אייל אכיטוב

סופרוויזר – ליאור שלום

תקציבאית – ליבי שמיר

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד