הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קוצ'י internet strategy קיבל את תקציב השיווק והפרסום באינטרנט של חברת שמרת הזורע

27/12/2007 15:00

קוצ'י internet strategy קיבל את תקציב השיווק והפרסום באינטרנט של חברת שמרת הזורע. במסגרת תקציב זה בנה קוצ'י עבור שמרת הזורע אתר אינטרנט חדש בעלות של כמיליון שקלים.

 

אריה ויסמן, מנכ"ל שמרת הזורע: "בעזרת אתר האינטרנט החדש אנו מצפים לחשוף קהלים נוספים למוצרי החברה, ולאפשר ללקוחותינו להתעדכן בכל מה שנעשה בסניפים".

שאול סאלם, מבעלי קוצ'י internet strategy: "אנו מודים לשמרת הזורע, שהינה מובילת שוק בתחום הריהוט ועיצוב הבית, על שבחרה בנו לתרגם את האסטרטגיה השיווקית של החברה לפעילות במרחב האינטרנטי".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד